مدیرکل ورزش حمایت نکرد!
مدیرکل ورزش حمایت نکرد!
همواره پیشکسوتان ورزش طلایه داران راستین هر رشته هستند.

به گزارش حاشیه ورزش
بیژن قنبری
احترام به این موسفیدان و حمایت از آنان همیشه دستور کار مدیران ورزش در کشور بوده است. کانون پیشکسوتان فوتبال خراسان رضوی با کمترین امکانات و با حداقل‌ها یک سالی است ایجادشده و برای نخستین بار فوتسال پیشکسوتان مشهد را در چهار رده سنی برگزار کرده است. در این راه سخت و دشوار مهندس قیاسی معاونت سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد سنگ تمام گذاشت و همه امکانات لازم و حتی جوایز را به پیشکسوتان هدیه داد و کانون آنان را موردحمایت قرارداد.
اسد زاده رییس کانون پیشکسوتان که خود از معاونین فعال و کارآمد سابق اداره کل ورزش بوده می‌گوید: بسیار متاسفم برای اداره خودم که سال‌ها در آن له جامعه ورزش خدمات‌رسانی کردم امروز هاشمی جواهری مدیرکل، این کانون را اصلا حمایت نکرد و جای تعجب است که این مهم را جدی نمی‌گیرند و هیچ اقدامی نمی‌کنند از شروع کار این کانون بارها با مدیرکل ورزش و معاونان وی کتبی و حضوری درخواست دفتری مناسب کردیم که متاسفانه آقایان شنیدند و پاسخ مثبت ندادند.حتی برای برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال پیشکسوتان هیچ کمکی حاضر نشدند انجام دهند و جالب است برای تنها چند ساعت برای روز پایان بازی‌ها از ما تقاضای چند میلیون اجاره کردند. افسوس که برخی مدیران و دست‌اندرکاران ورزش ما منزلت و جایگاه رفیع کارشان را نفهمیدند و امکانات امروز مردم علاقه‌مند و پیشکسوتان در اختیار ایشان و کیب درآمد شده است. پس ورزشکاران چه سهمی دارند، آیا نه اینکه باید ورزش رایگان در اختیار همه قرار گیرد.
اسد زاده در ادامه افزود با حمایت بی‌دریغ و همه‌جانبه غیاثی معاون سلامت و تربیت‌بدنی مشهد و همکاران وی مسابقات پیشکسوتان برگزار شد و مراسم اختتامیه هم با حضور مهمان ویژه کانون مهندس هاشمی طبا و جمع زیادی از مسوولان و پیشکسوتان عالی‌رتبه شهرمان به‌خوبی برگزار شد. در شب‌پایانی 4 مسابقه فینال در رده‌های سنی 45 تا 61 سال به بالا انجام شد که به ترتیب تیم ‌های شهرداری –شهید قاسمی و یاس اول تا سوم شدند.
در سنین 51 تا 55 تیم‌ های شادروان حدادیان-سعد آباد و ابومسلم اول تا سوم شدند.
56 تا 60 سال تیم‌های پیام- هدف گل‌کار و شهیدان صارم اول تا سوم شدند و در آخرین رده سنی 61 سال به بالا تیم‌های شادروان کبیری – شهید ابراهیم محبوب و هدف گلکار اول تا سوم شدند. کاپ اخلاق بهترین تیم به کشاورز تعلق گرفت و کاپ بااخلاق‌ترین بازیکن هم به مهندس احمدی پیشکسوت عزیز اهدا شد. در این دوره 90مسابقه برگزار شد و حیدری دبیر پرکار و پرتلاش هیات فوتبال خراسان رضوی و کمیته داوران و پزشکیار بازی‌ها افخمی نهایت همکاری را انجام دادند.