مدیر عامل فولاد؛ 48 ساعت منتظر بمانید
مدیر عامل فولاد؛ 48 ساعت منتظر بمانید
تکلیف مدیر عامل باشگاه فولاد حداکثر تا 48 ساعت آینده مشخص خواهد شد. سعید آذری یا یک مدیر عامل بومی یا یک مدیر عامل جدید غیر بومی

به گزارش “حاشیه ورزش“، چند نام جدید برای مدیریت باشگاه فولاد مطرح شده است که یکی از آنها گرشاسبی مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس است. به نظر می رسد هر کس مدیریت باشگاه فولاد را برعهده بگیرد اولویت اصلی اش حفظ جواد نکونام خواهد بود که در دومین فصل حضور خود در این تیم موفق شد فولاد را با پنجره بسته قهرمان جام حذفی کند و این فصل هم به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند. البته با سهمیه مستقیم.

 

البته که برای جواد هم بهترین تصمیم ادامه حضور در فولاد است؛ تیمی که طی دو فصل اخیر با تدابیر تاکتیکی او بسته شده و بدون شک با کمی تقویت فصل پیش رو می تواند به دنبال ماجراجویی جدید باشد. البته این مربی به صراحت گفته برای او مهم است که مدیر عامل بعدی تیم چه کسی است و زمانی تصمیم به تمدید قرارداد خود می گیرد که ابتدا با مدیر عامل جدید نشستی داشته باشد. برای جواد نکونام ایده آل ادامه حضور سعید آذری است چرا که به خوبی با هم هماهنگ شده اند اما اگر سعید آذری تصمیم به گذران زندگی در کنار خانواده بگیرد و یا نظر باشگاه فولاد مدیر عامل دیگری باشد رفتار حرفه ای ایجاب می کند جواد نکونام قدرتمند به مسیر حرفه ای خود ادامه دهد به این خاطر که این رفت و آمدها در فوتبال حرفه ای طبیعی است و فردا روزی نوبت به جواد نکونام هم خواهد رسید که فولاد را ترک کند.

 

قهرمانی فولاد در جام حذفی کار این تیم در فصل جدید را سخت تر می کند و با این قهرمانی انتظارات از فولاد بیشتر شده است. تیمی که البته دو جام قهرمانی در لیگ برتر را هم در کارنامه دارد. بنابراین فولاد باید هر چه سریعتر مدیر عامل فصل بعد را مشخص و کار را استارت بزند.