مذاکرات مثبت باشگاه استقلال با ستاره پرسپولیسی
مذاکرات مثبت باشگاه استقلال با ستاره پرسپولیسی
لژیونر سال‌های گذشته فوتبال ایران فاصله چندانی تا توافق با باشگاه استقلال ندارد.

به گزارش حاشیه ورزش : با رسمی شدن حضور جواد نکونام روی نیمکت آبی‌های پایتخت، مدیران این باشگاه بلافاصله مذاکرات خود با گزینه‌های مدنظر سرمربی جدید استقلال را آغاز کردند تا ترکیبی مطابق با اندیشه‌های تاکتیکی نکونام را در اختیار این سرمربی قرار دهند.

مهرداد محمدی، ستاره ایرانی شاغل در فوتبال قطر که فصل گذشته عملکرد خوبی در لیگ ستارگان داشت و توانست در مجموع ۲۵ بازی برای السیلیه در همه رقابت‌ها، دوازده گل و یک پاس گل به ثبت برساند، مذاکرات خوبی با باشگاه استقلال داشته و در صورت رخ ندادن اتفاقی ویژه، این وینگر چپ‌پا به عنوان اولین خرید نکونام در استقلال شناخته خواهد شد.

در این بین، محمدی ۲۹ ساله که سابقه بازی در تیم‌های راه‌آهن، سپاهان، آوز، العربی و السیلیه را در کارنامه دارد، دو پیشنهاد جدی از سوپرلیگ ترکیه و ادنوک لیگ امارات هم پیش رو دارد که باعث شده اتخاذ تصمیم نهایی توسط این بازیکن به ساعات آینده موکول شود.

نکونام با توجه به حساسیت‌های ویژه حضور در استقلال به عنوان تیم محبوبش، خیلی زود کارهای خود در بازار نقل و انتقالات را آغاز کرده و قصد دارد هرچه سریع‌تر تیم مورد نظر خود را تکمیل کند تا تمرینات آبی‌ها با حضور حداکثری نفرات جدید برگزار شود.
منبع : شهر خبر

  • منبع خبر : شهر خبر