مرادمند گره کار استقلال را باز کرد
مرادمند گره کار استقلال را باز کرد
مدافع باتجربه استقلال در حضور فیکس خود یک نمایش درخشان را برای باز کردن گره جدال با هوادار به جا گذاشت.

به گزارش حاشیه ورزش

محمدحسین مرادمند بعد از محرومیت رافائل داسیلوا از سوی کادرفنی به عنوان زوج دفاعی عارف غلامی در جدال با هوادار انتخاب شد. این مدافع باتجربه که در ابتدای فصل نیز مهره مورد اعتماد ریکاردو ساپینتو شناخته می‌شد، برای پشت سر گذاشتن مصدومیت مدتی دور از ترکیب ماند تا در روزهایی که اوج‌گیری آبی‌ها و حضورشان در کورس قهرمانی، کار برای بازگشت برایش سخت شود.

محرومیت مدافع برزیلی در آستانه دربی اما بهترین فرصت برای مرادمند بود تا بار دیگر توانایی خود را به سرمربی پرتغالی نشان دهد و در بازی با هوادار در قلب دفاعی حضور یافت. نمایش موفق او در روزی که هوادار به ضدحملات چشم دوخته بود تا کار برای مدافعان آبی‌پوش سخت شود، در نهایت با باز کردن گره بازی نیز همراه شد. تلاش آبی‌ها برای عبور از دفاع چند لایه هوادار در نیمه اول راه به جایی نبرد تا شاگردان ریکاردو ساپینتو نگرانی بزرگی برای جا ماندن از مدعیان برای آنها شکل دهد.

اما در یک رفت و برگشت و در شرایطی که استقلالی‌ها مدعی پنالتی از دست رفته خود بودند، این بازیکن کار را دنبال کرد و با ضربه سر خود یک فرصت ایده‌آل گلزنی نصیب تیم کرد و آنها گره بازی را باز کردند و به گل اول خود رسیدند تا حریف از نمایش دفاعی خود دست کشیده و کار برای گل‌های بعدی و رسیدن به یک پیروزی روحیه‌بخش پیش از دربی باز شود. نمایشی که در دفاع نیز تکمیل شد تا ساپینتو اکنون برای انتخاب بازیکن قلب دفاعی تیمش در دربی با چالش مواجه شود و باید دید قادر برای این بازی چه تصمیمی خواهد گرفت.