مراسم تجلیل از مدال‌آوران دوومیدانی برگزار شد
مراسم تجلیل از مدال‌آوران دوومیدانی برگزار شد
مراسم تجلیل از مدال‌آوران دوومیدانی در بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا با حضور معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان و همچنین سرپرست فدراسیون برگزار شد.

به گزارش حاشیه ورزش به نقل از فدراسیون دوومیدانی، مراسم تجلیل از مدال‌آوران دو و میدانی در بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا با حضور مریم کاظمی‌پور معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان و همچنین افشین داوری سرپرست فدراسیون برگزار شد.

بر همین اساس و با توجه به اعلام قبلی فدراسیون دو و میدانی مبنی بر اینکه به ملی‌پوشانی که بتوانند در رقابت‌های قهرمانی آسیا مدال به دست یابند، جوایز نقدی اهداء خواهد شد و بر همین اساس مراسم اهداء پاداش قهرمانان مدال‌آور در این مسابقات برگزار و از عملکرد آنها تشکر و قدردانی بعمل آمد.

در همین راستا به مهدی صابری و فرزانه فصیحی که به ترتیب موفق به کسب مدال نقره مواد پرتاب وزنه و ۱۰۰متر بانوان این رقابت‌ها شده بودند، از سوی فدراسیون دو و میدانی مبلغ ۷۵میلیون تومان و به حسن تفتیان برنده مدال برنز ماده ۱۰۰ متر مردان، مبلغ ۵۰ میلیون تومان اهداء شد.

همچنین با نظر سرپرست فدراسیون دو و میدانی به حمیده اسماعیل‌نژاد دونده دوهای سرعت تیم ملی کشورمان که در جریان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا موفق به شکستن رکورد ملی ماده ۱۰۰ متر بانوان شده بود، مبلغ ۲۰ میلیون تومان اهدء و از تلاش‌های این قهرمانان به منظور کسب افتخار برای ورزش دو و میدانی کشورمان در این رویداد مهم قاره‌ای تشکر و قدردانی بعمل آمد.

در این مراسم هاشم خزایی دبیر کل فدراسیون، پریسا بهزادی نایب رییس امور بانوان فدراسیون و همچنین تعدادی از دست‌اندرکاران و مسئولین وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون دو و میدانی، هیئت‌های دوومیدانی، پیشکسوتان، قهرمانان و اصحاب رسانه نیز حضور داشتند.

منبع :ایرانا

  • منبع خبر : ایرانا