مراسم دومین سالروز شهادت سردار دلها در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد
مراسم دومین سالروز شهادت سردار دلها در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد

حاشیه ورزش – مجید خروشی– در آستانه فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه(س) مراسم دومین سالروز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامی داشت هفته بصیرت با حضور روسای هیات های ورزشی ،خانواده شهدا ورزشکار و جمع کثیری از کارکنان و مدعوین در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد. بر […]

حاشیه ورزشمجید خروشی– در آستانه فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه(س) مراسم دومین سالروز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامی داشت هفته بصیرت با حضور روسای هیات های ورزشی ،خانواده شهدا ورزشکار و جمع کثیری از کارکنان و مدعوین در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

بر اساس این گزارش در ابتدای این مراسم تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با شاخه‌های گل توسط داوری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان،معاونان و مدعوین گل‌آرایی شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در این مراسم با اشاره به سجایای اخلاقی و بصیرتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  درباره مهمترین خصایص و ویژگی‌های اخلاقی سردار دلها مطالبی را بیان و افزود: شهید حاج قاسم دارای ویژگی‌های خاصی بود علاوه بر توسل به ائمه ، زلالی و شفاف بودن،نگاه تربیتی، شجاعت و میدانی بودن خصیصه شناخته‌شده‌ای است که از وی برجای‌مانده است و امیدواریم ورزشکاران و عموم جامعه با این شناخت مسیر راه زندگی خود را انتخاب کنند.

افشین داوری خاطرنشان کرد: این مراسم که با همت معاونت فرهنگی و جوانان،ثمن‌ها و بسیج برگزار شد بسیار پسندیده و قابل تامل است و توصیه می‌کنم که وصیت‌نامه سردار شهید حاج قاسم را بخشی از چراغ راه بدانیم و با توسل به این چراغ مسیر حرکت را روشن نگه‌داریم.

در این مراسم قاسم حبیب زاده معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین مطالبی را هم درباره نقش حاج قاسم در پیروزی‌ها و موفقیت‌ها در کشور بیان کرد و گفت: دستاوردهای زیادی در کشور وجود دارد که حاصل مجاهدت‌ها و از خود گذشتی سرداران شهیدی ازجمله حاج قاسم سلیمانی است.

وی بیان کرد: اگر دشمنان  فکر کردند با زدن حاج قاسم ، بحرانی برای ما ایجاد می‌کنند سخت در اشتباه هستند زیرا تحولات شگرف از دل بحران‌های عمیق زاییده می‌شوند.در پایان این مراسم از پنج خانواده شهید ورزشکار (حسین زاده،محرابی،خیرآبادی،عطایی و عزتی) تقدیر و تجلیل به عمل آمد.