مراغه‌چیان: استقلال، روز به روز بهتر شده است
مراغه‌چیان: استقلال، روز به روز بهتر شده است
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌های پایتخت روز به روز عملکرد بهتری از خودشان ارائه داده‌اند.

سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با حاشیه ورزش ، درباره پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت مقابل هوادار در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: موقعیت خاصی را در نیمه اول ندیدیم اما هوادار نیمه دوم موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد اما فرصت‌های این تیم به ثمر نرسید. دو تیم بازی مستقیمی از خودشان ارائه دادند و فکر می‌کنم محبی و مطهری عملکرد خوبی از خودشان نشان دادند. مطهری فکر می‌کنم دارد خودش را پیدا می‌کند. در نیمه دوم هوادار بازی ترکیبی از خودش ارائه داد اما فرصت‌های این تیم به ثمر نرسید.

او با اشاره به این مساله که یامگا نباید به عنوان مدافع راست در زمین استفاده شود، خاطرنشان کرد: اشتباهی که ساپینتو دارد انجام می‌دهد، این است که یامگا را در سمت راست گذاشته است و به نظر من یامگا باید جلو بیاید و حردانی در سمت راست دفاع قرار بگیرد. ساپینتو مربی خوبی است اما باید این اشتباهات گفته شود. یامگا در سمت راست حبس شده است در حالی که در جلو مفیدتر است.

او درباره روند استقلال در ۱۱ هفته رقابت‌های لیگ برتر گفت: استقلال با امتیازی که گرفت، به پرسپولیس نزدیک شد و تیم با روحیه بهتری به استقبال سوپر جام می‌رود. استقلال در گل زدن مشکل دارد و در ضربه‌های نهایی دچار دردسر شده است. استقلال روز به روز بهتر شده است و به یک خودباوری رسیده است. این تیم یکی‌ از مدعیان قهرمانی است اما امیدوارم بازی‌های بهتری از استقلال شاهد باشیم.

مراغه چیان با اشاره به اینکه باید بازیکنان استقلال در تیم ملی حضور داشته باشند، گفت: ما بازیکنان خوبی در استقلال داریم و حداقل باید چند بازیکن استقلال در تیم ملی حضور داشته باشند. به طور مثال اگر قرار باشد میان محبی و ترابی، یک نفر انتخاب شود، فکر می‌کنم محبی باید انتخاب شود.

  • منبع خبر : ورزش سه