مراغه‌چیان: ۵ تیم مدعی قهرمانی لیگ هستند
مراغه‌چیان: ۵ تیم مدعی قهرمانی لیگ هستند
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید سرمربی‌ آبی‌پوشان پایتخت به طور کامل تیمش را نشناخته است.

حاشیه ورزش – سعید مراغه‌چیان: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت اظهار کرد:‌ استقلال از نظر امتیازی عملکرد خوبی داشته است اما از نظر فنی همچنان جای کار دارد. به نظر من دفاع خیلی عقب بازی می‌کند و خط هافبک مثل فصل گذشته نیست. برخی نفرات همچنان جواب ندادند و نیاز به زمان دارند. ساپینتو هنوز استقلال را به طور کامل نشناخته است. در استقلال همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند و رقابت سختی میان بازیکنان وجود دارد. توقع دارم خط دفاع استقلال در شرایط خوبی قرار بگیرد و هماهنگی خط هافبک با خط دفاع زیاد باشد. امیدوارم ساپینتو در هفته‌های آینده بتواند تیم خود را بشناسد و بتواند در شرایط بهتری قرار بگیرد.

او ادامه داد:‌ فکر می‌کنم ۵ هفته طول بکشد تا استقلال در شرایط ایده‌آلی قرار بگیرد. اگر مهدی قایدی بتواند ۹۰ دقیقه برای استقلال بازی کند و یامگا و محبی هم در شرایط خوبی قرار بگیرد، فکر می‌کنم، تیم بتواند در مسیر موفقیت قرار بگیرد. به طور کلی همه دوست دارند از استقلال و پرسپولیس بازی زیبایی ببینند و امیدوارم استقلال در هفته‌های آینده بتواند بازی‌های خوبی به نمایش بگذارند. باید گل‌های بیشتری در خط حمله به ثمر برسد و از موقعیت‌ها به بهترین شکل استفاده شود.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره حضور بانوان استقلالی‌ در ورزشگاه آزادی گفت: خیلی از این اتفاق خوشحال شدیم. چه چیزی باعث شده بود این همه سال بانوان به استادیوم نیایند؟ حضور بانوان در استادیوم باعث شده بود که فحش و ناسزا در ورزشگاه رد و بدل نشود. بانوان پس از این هم باید در استادیوم راه پیدا کنند و از دیدن بازی تیم‌شان لذت ببرند.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا استقلال مثل فصل گذشته می‌تواند مدعی عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر باشد؟ گفت‌:‌ من ۵ تیم را مدعی عنوان قهرمانی می‌دانم؛ استقلال، پرسپولیس، فولاد، گل‌گهر و سپاهان. تیم‌ها نسبت به سال گذشته شرایط بهتری دارند و تیم‌های پایین جدولی ضعیف‌تر شدند. استقلال هفته آینده با نفت مسجد سلیمان بازی دارد و آبی‌ها در ادامه راه خود باید انگیزه پیروزی داشته باشند تا مثل سال گذشته نتایج خوبی کسب کنند. استقلال باید بازی گروهی بهتری داشته باشد و روی شوت‌های خود بهتر کار کند.