مربی تیم تراکتور: دست ما خالی بود
مربی تیم تراکتور: دست ما خالی بود
مربی تیم تراکتور درباره غیبت چند بازیکن این تیم، گفت: تست کرونای آن ها مثبت بود و نمی توانستیم از آن ها استفاده کنیم و دست ما خالی بود.

به گزارش حاشیه ورزش ، تیم صنعت نفت آبادان در هفته هفدهم لیگ برتر مقابل تراکتور با نتیحه یک بر صفر به برتری رسید. فابین کومیجونوویچ، مربی تراکتور که به دلیل ابتلای سولدو، سرمربی این تیم به کرونا، به جای او به نشست خبری بعد از بازی آمد، اظهارکرد: در نیمه اول دو تیم توانستند بازی را خوب کنترل کنند و نمی‌توان گفت کدام تیم، تیم برتر زمین بود. دو تیم موقعیت داشتند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم موقعیت گل تیم صنعت نفت بیشتر بود و فشار بیشتری به تیم ما آوردند و روی دوم تمرکز تیم ما به گل رسیدند و برنده بازی شدند که به آن ها تبریک می گویم.

مربی تیم فوتبال تراکتور درباره غیبت چند بازیکن این تیم، گفت: ما چند بازیکن داشتیم که واقعا مشکلی نداشتند و با ما تمرین کرده بودند اما وقتی تست دادند، تستشان مثبت بود و نمی توانستیم از آن ها استفاده کنیم و دست ما خالی بود.

وی عنوان کرد: این موضوع به ما ضربه زد اما برای بازی های آینده صد درصد برنامه داریم و امیدواریم تیم را از جایگاه فعلی بالاتر ببریم.