مربی تیم ملی هندبال جوانان کشور
مربی تیم ملی هندبال جوانان کشور
نور امید در هندبال کشور پر فروغ شده است

به گزارش حاشیه ورزش 

خروشی- مربی و پیشکسوت هندبال خراسان رضوی در نشست راهبردی روسای هیات هندبال سراسر کشور که در مشهد برگزارشد از برنامه ها و عملکرد رییس فدراسیون به نیکی یاد کرد و گفت: خیلی خوشحالیم که در راس فدراسیون فردی آگاه ، مدیر و مدبر ،دلسوزو کار بلد قرار گرفته است و همین امرچراغی را برای دوستی ، رفاقت و همدلی میان اهالی هندبال که روزگاری کم سو و سو سو می زد را نورانی بخشید.
قاسم شعبانپور در ادامه با اشاره به تاریخچه هندبال استان و کشور گفت: حضور پاکدل در بدنه هندبال را به فال نیک می گیریم .
وی برای توسعه ورزش برنامه های مدون خوبی را در خصوص تامین بودجه ، گستردگی و توسعه هندبال اجرا کرد.قدم های مثبت و خوبی برداشته شده است ۳۱استان در هندبال فعال شده است و این مهمترین دستاوردهای هندبال کشوراست .
شعبانپور اضافه کرد: اهدای هشت مدال آسیایی و قهرمانی کشور به موزه بارگاه منور حضرت امام رضا(ع) نتیجه همین مدیرت است که سب شد هندبال سرامد ورزش کشور قرار گیرد.
مربی تیم ملی هندبال جوانان کشور یادآور شد: در تمام رده های سنی در رقابت های آسیایی افتخار آمیز ظاهر شدیم . و وی به عنوان رییس فدراسیون نقش پر رنگی در کسب این موفقیت ها داشته و دارد و در بحث تجربی و توسعه سواد علمی هندبال کارکرد مثبتی را طی همین مدت حضورش در فدراسیون به نمایش گذاشت.حمایت و توسعه .کمیته مربیان؛استعداد یابی؛داوران نتیجه مدیریت خوب و مثبت آقای پاکدل است
شعبانپور اظهار داشت: حمایت ورزشکاران و روسای هیات های هندبال کشور از برنامه های ساختاری و زیر بنایی این مدیرجوان و موفق برای کسب عناوین قهرمانی در آسیا و جهان از ضروریات است.