مربی خوشبختی هستم که چنین فوتبالیست‌هایی در تیمم دارم
مربی خوشبختی هستم که چنین فوتبالیست‌هایی در تیمم دارم
سرمربی سپاهان می‌گوید هر مربی آرزوی داشتن بازیکنانش را دارد و او مربی خوشبختی است.

به گزارش حاشیه ورزش ، محرم نویدکیا پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل فولاد اظهار کرد: با یک تیم سرسخت بازی داشتیم که سخت کوش هستند و تلاش می‌کنند به راحتی امتیاز ندهند. در اوایل بازی فشار آوردند و سعی می‌کردند توپ را از ما بگیرند و تا حدودی موفق بودند اما کم کم بازی را دست گرفتیم. موقعیت‌های خوبی هم داشتیم و سعی کردیم از فضای چپ و راستشان استفاده کنیم. نیمه دوم آن‌ها تعویض کردند و سعی کردند بازی را کنترل کنند اما شرایط خوب بود و توانستیم به گل دوم برسیم.

او ادامه داد: در ادامه توانستند پنالتی بگیرند و از آن موقع ناخواسته ما عقب نشینی کردیم و در این عقب نشینی توانستیم ضدحمله‌های خوبی به دست آوریم که متاسفانه استفاده نکردیم. از بازیکنانم تشکر جانانه می‌کنم چون هر تیمی در دنیا سع باخت بیاورد، بازگشت سخت است اما خداراشکر که برگشتیم. ما خوب موقعیت‌ می‌سازیم و همه این‌ها به هفته آینده بستگی دارد. بازی سختی در اراک داریم چون آلومینیوم خیلی سخت امتیاز از دست می‌دهند. بازیکنان من بسیار از خود گذشتگی انجام دادند و باید از آن‌ها تشکر کنم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که ” چرا محمدرضا حسینی به راحتی در هر بازی کارت‌ زرد دریافت می‌کند؟” گفت: باید کمی به بازیکنان حق دهیم چون سپاهان در چند هفته گذشته تحت فشار بود. همه بازیکنان تحت فشار بودند و باید این واقعیت را قبول کنم که غیبت بازیکنان ما چقد به تیم ضربه می‌زند. باید در شرایط سخت خودمان را کنترل کنیم و حسینی باید در این شرایط خودش را کنترل کند.

او در پاسخ به این سوال که “تیم شما امسال متکی به ستاره است؟” بیان کرد: ما پیش از فصل سه بازیکن خوبمان را از دست دادیم و سه بازیکن هم جذب کردیم. هیچ تغییر خاصی در تیم ما اتفاق نیفتاد. البته من بازیکنان خیلی خوبی دارم و هر تیمی آرزوی چنین بازیکنانی را دارد.‌ من مربی خوشبختی هستم که چنین فوتبالیست‌هایی دارم اما ۱۱ بازیکن در زمین وجود دارد و مسائل تاکتیکی همخیلی مهم است که ما سعی می‌کنیم این کار را انجام دهیم و برنامه ریزی کنیم.

نویدکیا در پایان در رابطه با تغییرات و جذب بازیکن در نیم فصل گفت: من در نیم فصل بازیکنی نمی‌خواهم چون همه برنامه ریزی‌ها را در پیش فصل انجام داده بودم و تیمم اکنون شرایط خوبی دارد. اگر بازیکنی از تیم جدا شود، شاید به دنبال بازیکن جایگزین باشیم و اگر نه به دنبال بازیکن نیستم. البته باید با کادرفنی در این خصوص صحبت کنیم تا به نتیجه برسیم.