مربی پارادوومیدانی اردو را ترک کرد
مربی پارادوومیدانی اردو را ترک کرد
دارنده مدال طلای بازیهای پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه گفت: مربی تخصصی ام در رشته پرتاب نیزه به خاطر اعتراض نسبت به کم بودن حقوقش، اردو را ترک کرد.

به گزارش حاشیه ورزش ،حامد امیری اظهار کرد: مدت ۱۵ روز بود که تمرینات تخصصی خود را در پرتاب نیزه زیر نظر حسین نصاری در خرم آباد شروع کرده بودم که وی مرتب در جریان تمرینات نسبت به پایین بودن حقوقش اعتراض داشت و به من می گفت که باید فدراسیون حقوق من را افزایش دهد، همین مساله سبب شده بود تا تمرکز زیادی روی تمرینات خود نداشته باشم. البته وی چون همزمان مربی‌گری افراد غیرمعلول را نیز برعهده داشت، بهمن رضایی سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی از او خواسته بود که تکلیف خود را برای مربیگری مشخص کند و همزمان نمی تواند هم مربی من باشد و هم با افراد سالم کار کند.

وی گفت: مربی ام به دلیل اعتراض نسبت به پایین بودن حقوقش پس از پایان اردو، تصمیم گرفت که با افراد غیرمعلول کار کند و دیگر حاضر نشد مربیگری من را برعهده بگیرد. بنابراین مدتی است که خودم تمریناتم را بدون حضور مربی در خرم آباد پیگیری می کنم. البته حتی بدون مربی هم می توانم در بازیهای پاراآسیایی چین در هر ۳ ماده نیزه، دیسک و وزنه به مدال طلا دست پیدا کنم و رکوردم در حال حاضر جزو نفرات اول آسیا است، تنها مشکل من پارالمپیک پاریس است که امیدوارم فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک در این خصوص به دنبال جذب مربی خوب برای من باشند.

امیری تصریح کرد: به اعتقاد من یک مربی زمانی می تواند تقاضای افزایش حقوق داشته باشد که بازخورد کارش پس از مدتی مشخص شود، نه این که با گذشت ۱۵ روز و بدون انجام کار خاصی تقاضای افزایش حقوق کند.

قهرمان بازیهای پارالمپیک توکیو افزود: هرچند وی حقوق مصوب ستاد بازیهای پاراآسیایی چین را دریافت می کرد، اما معتقد بود که حقوقش پایین است و تقاضای افزایش حقوق داشت.

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت های فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک، افزود: در طی مدت انجام تمریناتم در خرم آباد، اسبقیان رییس فدراسیون و حمیدی دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان مرتب تمریناتم را پیگیری می کنند و از نظر امکانات و تجهیزات مشکل خاصی در خرم آباد ندارم و شرایط راضی کننده است.