مربی پرسپولیس: همه بازی‌ها در لیگ ایران سخت است
مربی پرسپولیس: همه بازی‌ها در لیگ ایران سخت است
مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید همه بازی‌های لیگ ایران سخت است.

به گزارش حاشیه ورزش ، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا (پنج‌شنبه) ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان است. اوسمار ویرا مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: همه بازی‌های در لیگ ایران سخت است و باید از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم که به نتیجه مطوب برسیم.

او درباره اینکه چرا پرسپولیس با دو مهاجم بازی نمی‌کند؟ هم گفت: حالت‌های مختلفی برای بازی با مس در نظر گرفتیم و امروز تصمیم می‌گیریم که فردا با چه سیستمی برابر مس بازی کنیم.

وی افزود: دیاباته تقریبا آماده شده است. اینکه ما با دو مهاجم بازی کنیم هم خیلی مهم نیست چون همه بازیکنانی که در فاز هجومی هستند، به تیم کمک می‌کنند.

او همچنین درباره تعطیلی لیگ هم گفت: فرصت مناسبی است که شرایط بدنی خودمان را آماده کنیم تا شرایط خودمان و هم فنی را بهبود ببخشیم.

اوسمار ویرا ادامه داد: بازی برابر مس سخت است و بازی آسانی در لیگ نداریم. مس سعی می‌کند فوتبال بازی کند و ما هم سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: شرایط مختلفی برای ساختن تیم نیاز است که یکی از آن‌ها زمین تمرین است. پرسپولیس باید دو زمین تمرین داشته باشد که تمرینات خودش را پیگیری کند.

او همچنین درباره کیفیت فنی لیگ ایران هم گفت: لیگ ایران کیفیت خوبی دارد اما می‌شود این کیفیت بهتر باشد.

وی درباره وضعیت داوری هم گفت: داوری هم بخشی از بازی است و گاهی خوب است و گاهی هم خوب نیست.