مربی گل‌گهر: قلعه‌نویی بابت باخت به پرسپولیس خشمگین بود
مربی گل‌گهر: قلعه‌نویی بابت باخت به پرسپولیس خشمگین بود
مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان می‌گوید صنعت نفت آبادان سه هفته اخیر با نفت پیش از این سه هفته متفاوت شده است.

به گزارش حاشیه ورزش ، سعید الهویی در نشست خبری پیش از بازی فردا تیم‌های گل‌گهر و نفت آبادان، اظهار کرد: به شهری آمده‌ایم که مردم آن فوتبال را دوست دارند و با آن زندگی می‌کنند. پیش از آنکه درباره بازی فردا صحبت کنم جا دارد از طرف آقای قلعه‌نویی و کادر فنی گل‌گهر نسبت به اتفاقاتی که در چند روز گذشته رخ داد ابراز تأسف کنم. آقای علی دایی و آقای رسول خادم جزو اسطوره‌های ورزش ما هستند. این عزیزان برای شادکردن دل مردم و سرافرازی نام ایران تلاش کردند. در روزهایی که مردم نیاز به کمک داشتند، در صحنه بودند تا دل مردم را شاد کنند و اکنون هم دغدغه‌شان مثل زمانی که ورزش می‌کردند، نام ایران و مردم ایران است. امیدوارم کج‌رفتاری‌ها و رفتارهایی که طی روزهای گذشته و پیش از آن درخصوص آقای گل محمدی شاهد بودیم تمام شود تا با هر تفاوت اعتقادی و نگاه اجتماعی و سیاسی که داریم در کنار هم زیر نام ایران زندگی کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: صنعت نفت آبادانی که فردا مقابل آن قرار می‌گیریم به هیچ عنوان کیفیت آن را با جایگاهش نمی‌سنجیم. برای ما صنعت نفت یک نفت آبادان سه هفته اخیر و یک نفت پیش از این سه هفته وجود دارد. نفت در سه هفته اخیر کیفیت بسیار خوبی از خود با سرمربی جدیدش نشان داده است. تاوارس با تغییرات خوبی که در نفت ایجاد کرده و استفاده از بازیکنان جوان و نوع بازی که داشته است، توانسته متفاوت باشد. فکر می‌کنم اگر صنعت نفت این کیفیت را پیش از سه بازی اخیرش نشان می‌داد مطمئناً اکنون یک رتبه تک‌رقمی داشت و جزو ۳۰ درصد تیم‌های بالای جدول بود. زیرا اکنون فوتبال خوبی انجام می‌دهد و نکته مهم این است که تاوارس با بازیکنان جوانش توانسته چنین کیفیتی را از تیم خود نشان دهد. می‌دانیم بازی سختی با نفت آبادان داریم.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان افزود: خوشبختانه طی بازدیدی که از زمین چمن ورزشگاه تختی آبادان داشتیم کیفیت خوبی دارد اما باز هم مسئولان خواهش می‌کنم شرایط بهتری را برای باشگاه صنعت نفت آبادان و برای ورزش‌دوستان و فوتبال‌دوستان این شهر ایجاد کنند. این استادیوم نیاز به هزینه و بودجه بیشتری دارد. تنها دلخوشی مردم این شهر همین فوتبال است و امیدوارم دوستان نگاه مثبتی نسبت به صنعت نفت آبادان و استادیوم و امکانات این شهر داشته باشند تا حال مردم نیز بهتر شود.

وی با بیان اینکه برای بازی فردا مصدوم و محروم نداریم، گفت: امیدواریم اتفاقاتی که در بازی هفته گذشته مقابل پرسپولیس برای ما افتاد، تجربه خوبی برای ما شده باشد و درس گرفته باشیم. در آن بازی علی‌رغم کیفیت خوبی که از خودمان نشان دادیم با اشتباهات خیلی ساده به حریف موقعیت گل‌زنی دادیم و نتیجه را از دست دادیم. فردا باید با تمرکز و تلاش بیشتر بتوانیم کیفیت خوبی نشان دهیم و امیدوار به موفقیت باشیم.

الهویی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از مسئولان باشگاه نفت آبادان که زمینه تمرینی‌شان را در اختیار ما قرار دادند تشکر کنم. واقعاً این رفتارها در فضای حرفه‌ای و معرفتی ارزش دارد و امیدوارم این رفتارهایی که با هم داریم بعد از بازی نیز شاهد آن باشیم. مثل صحنه‌ای که در بازی پرسپولیس و گل‌گهر شاهد بودیم و آقای قلعه‌نویی با وجود خشمی که از آن اتفاقات و از دست دادن نتیجه داشت، به آقای گل‌محمدی تبریک گفت و گل‌محمدی نیز رفتار خوب و پسندیده‌ای داشت. امیدوارم این شرایط بر فوتبال ما حاکم شود و ۹۰ دقیقه با هم برای پیروزی و موفقیت بجنگیم اما بعد از آن یادمان باشد که همه ما ایرانی و دوست هستیم و در یک فضا برای موفقیت فوتبال تلاش می‌کنیم.