مردود شدن گل جنجالی در ورزشگاه دستگردی
مردود شدن گل جنجالی در ورزشگاه دستگردی
عسگری، سرمربی چوکا تالش راجع به گل دقایق پایانی‌شان به سایپا که پس از دقایقی مردود اعلام شد صحبت کرد.

به گزارش حاشیه ورزش

بازی سایپا و چوکا در دقایق پایانی جنجالی شد چرا که گل دقایق پایانی تالشی‌ها با نظر کمک چهارم خطا تشخیص داده شد. جهانگیر عسگری، سرمربی چوکا پس از این بازی گفت: من از داور دو بازی قبل‌مان تشکر می‌کنم که یک گزارشی نوشته بود که ما را محروم کنند و من از بالا تیم را هدایت می‌کردم. الان حرف بزنم می‌گویند در اولین سال مربی‌گری‌ات اعتراض می‌کنی. تکلیف این گل ما چه می‌شود. تکلیف تیمی که هیچی پول نگرفته و در این زمین تیم مدعی را متوقف کرده چه می‌شود؟ من به بچه‌های‌مان می‌گویم شما این بازی را بردید ولی من فقط می‌توانم در مستطیل سبز کار فنی و تاکتیکی کنم. با داور دیگر نمی‌توانم کاری کنم.

او در مورد مردود شدن گل‌شان توضیح داد: من حتی یک لحظه آن بالا را نگاه کردم و فکر کردم VAR آمده! چون اگر خطا بود باید همان لحظه اعلام می‌کرد. دو داور کنار و وسط ندیدند ولی داور چهارم می‌آید اعلام خطا می‌کند، آنهم بعد از خوشحالی ما! من حواسم بود و یک اتفاقاتی کنار نیمکت افتاد وگرنه داور وسط زمین را به اعلام گل نشان داد. چه می‌شود که بعد از دو سه دقیقه گل برمی‌گردد. به خدا بازیکنانم پول کرایه ماشین ندارند. آقایان پولدار بیایید دنبال چنین بازیکنانی که بدون پول و به عشق هواداران تمام وجودشان را می‌گذارند. فوتبال را دیدید و بهترین بازی فصل را انجام دادیم. در تهران واقعا نتیجه گرفتن سخت است.

عسگری در مورد اینکه تیم‌شان قصد ترک زمین داشت گفت: من دو بازی قبل چنین کاری کردم و برایم گزارش نوشتند. الان می‌خواهم بگویم آقایان کمیته داوران، دو هفته قبل به خاطر چنین کاری مرا جریمه کردید اما الان تیمم را به زمین برگرداندم که بازی کند، بیایید برایم پاداش بنویسید. به آنها گفتم باید بازی کنید.

سرمربی چوکا در ادامه گفت: من نیم فصل اول با شهرداری ماهشهر بودم و در نیم فصل دوم به چوکا اضافه شدم. این قانون را یکی به من توضیح دهد چرا داور به سرمربی کارت نمی‌دهد ولی به من که مربی هستم کارت می‌دهد و می‌گوید تو کوچک‌تری و عیب ندارد! برای چه به من کارت می‌دهد. یک بازی به علت چهار کارته بودن و یک بازی به دلیل کارت قرمز مستقیم من را محروم کردند.

او در پایان راجع به شرایط‌شان گفت: اوضاع مالی‌مان خیلی بد است ولی باز هم کمک می‌کنند. مشکلات اقتصادی باعث شده کسی که شخصی هزینه می‌کند برایش سخت باشد. در رختکن هم گفتم اگر شش بازی آخر را همین‌طور بازی کنید این تیم در لیگ می‌ماند و اصلا شک نکنید.