مرور خاطرات رونالدو در بازی ایران- ازبکستان!
مرور خاطرات رونالدو در بازی ایران- ازبکستان!
حضور همبازی کریس رونالدو در ترکیب ازبکستان یکی از اتفاقات جذاب فینال تورنمنت کافا خواهد بود.

به گزارش حاشیه ورزش

تیم ملی ایران عصر روز سه‌شنبه در دیدار نهایی تورنمنت کافا در تاشکند به مصاف ازبکستان می‌رود. ازبکستان از نظر شرایط تیمی و ستاره‌هایی که در اختیار دارد سخت‌ترین حریف ایران در کافا به شمار می‌رود و به همین خاطر این بازی می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد.

یکی از اتفاقات جالب در ترکیب حریف ایران حضور جلال الدین ماشاریپوف است. ستاره 29 ساله النصر عربستان اگرچه توانایی‌های فنی بالایی دارد، اما در ماه‌های گذشته به واسطه همبازی شدن با کریس رونالدو نامش بیشتر به چشم آمده است.

ماشاریپوف تا قبل از حضور رونالدو در النصر پیراهن شماره 7 این تیم عربستانی را برتن می‌کرد و با حضور ستاره پرتغالی شایعاتی درباره جدایی او مطرح شد. در این خصوص گفته می‌شد که ماشاریپوف حاضر نشده شماره 7 را به رونالدو بدهد و به همین خاطر قصد جدایی کرده است. با این حال این شایعات خیلی زود با پوشیدن پیراهن شماره 77 توسط ماشاریپوف از بین رفت و او در ماه‌های اخیر در کنار رونالدو در النصر می‌درخشد.

ماشاریپوف که در تورنمنت کافا نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته، حالا با شرایط خوب به مصاف ایران می‌رود. بی‌شک بازی کردن او در ترکیب ازبکستان به جذابیت‌های بازی فینال کافا نیز خواهد افزود. ماشاریپوف برای بازی کردن جلوی ستاره‌های ایران هم انگیزه زیادی دارد تا بتواند در سی و دومین بازی ملی خود بیشتر از قبل توانایی‌های فنی‌اش را نشان بدهد.