مستحق شکست نبودیم
مستحق شکست نبودیم
سرمربی آبی‌اناری‌ها تیمش را مستحق شکست دو بر صفر برابر اتلتیکو مادرید ندانست.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مارکا، بارسلونا در حساس‌ترین بازی هفته هشتم رقابت‌های لالیگا به مصاف  رفت و با دو گل شکست خورد.

رونالد کومان در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما اصلا مستحق این نتیجه نبودیم. در بسیاری از بازی‌ها این اتفاق برای ما رخ می‌دهد. ما فرصت‌های خوبی را خلق می‌کنیم اما از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم و این باعث شکست تیم می شود.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: به راحتی فضا در  اختیار حریف قرار می‌دهیم. در گل نخست اتلتیکو مادرید لمار از وسط زمین حرکت می‌کند و بدون آن‌که کسی از او مراقبت کند گلزنی می‌کند. ما بازیکنان مصدوم زیادی داریم که بدون شک اگر به شرایط بازی برسند وضعیت تیم به کلی تغییر خواهد کرد. ما با وجود دپای به حرکت در عمق نیاز داریم. ما از این شکست واقعا ناراحت هستیم.

او افزود: خلق کردن موقعیت برابر اتلتیکو مادرید که بسیار بسته بازی می‌کند خیلی سخت است. وقتی برابر چنین تیمی دو سه موقعیت خلق می‌کنید باید گل بزنید اما متاسفانه ما نتوانستیم موقعیت‌های خود را به گل تبدیل کنیم.

کومان درباره سخنان لاپورتا که به خبر از ادامه همکاری با این مربی هلندی داد، گفت: او حرف درستی زد. باشگاه نیاز به شفافیت دارد و اگر این‌گونه نباشد کار کردن سخت می‌شود. باید در این شرایط آرامش خود را حفظ کرد و صبر کرد البته باید نتایج هم تغییر کند.