مسی: از صعود بسیار خوشحال هستیم
مسی: از صعود بسیار خوشحال هستیم
فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین بسیار خوشحال است که تیمش برابر استرالیا به پیروزی دست پیدا کرد و راهی دور بعد شد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از بی تی اسپورت، تیم ملی فوتبال آرژانتین در دیدار برابر استرالیا با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد و راهی یک چهارم نهایی شد.

لیونل مسی در این بازی هم درخشید و توانست برای تیمش گلزنی کند و در نهایت هم عنوان بهترین بازیکن میدان را به دست آورد.

او بعد از بازی گفت: بعد از آنکه گل خوردیم شرایط برای ما سخت شد. در دقایق پایانی اذیت شدیم. یک گل به خودی داشتیم با این حال احساسات در تیم مثبت است و صعود کردیم. مهم صعود کردن بود که به آن دست پیدا کردیم.

اوادامه داد: روز سخت و بازی بسیار سختی بود. وقت زیادی برای استراحت وجود ندارد. باید هر چه سریعتر ریکاوری کنیم و خود را آماده بازی سخت برابر هلند کنیم. از اینکه صعود کردیم و از شانس های قهرمانی هستیم خوشحال هستیم. ما باید هر سه روز یک بار به میدان برویم و این واقعا سخت است با این حال می خواهیم روزهای خوبی را در کنار هواداران خود تجربه کنیم و در پایان با آنها و خانواده جشن بگیریم. هنوز راه طولانی در پیش داریم و نیاز به تلاش و پیشرفت بیشتری داریم.

مسی در پایان گفت: باید این بازی را فراموش کرد و خیلی سریع برای بازی بعدی آماده شد. برای موفقیت نیاز به اتحاد داریم. به استثنای گلی که خودمان به خود زدیم فرصت زیادی به استرالیا ندادیم و بازی تحت کنترل ما بود. مهم صعود کردن بود و بسیار خوشحال هستیم.