مسی با فتح 4 جام جهانی هم به مارادونا نمی‌رسد
مسی با فتح 4 جام جهانی هم به مارادونا نمی‌رسد

مهاجم سابق آلبی سلسته می گوید لیونل مسی هیچگاه به جایگاه دیگو مارادونا نخواهد رسید. به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مارکا، پرونده رقابت‌های کوپا آمریکا بسته شد. در دیدار فینال تیم ملی فوتبال آرژانتین و برزیل به مصاف هم رفتند. این بازی که به میزبانی برزیل برگزار شد با یک گل به […]

مهاجم سابق آلبی سلسته می گوید لیونل مسی هیچگاه به جایگاه دیگو مارادونا نخواهد رسید.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مارکا، پرونده رقابت‌های کوپا آمریکا بسته شد. در دیدار فینال تیم ملی فوتبال آرژانتین و برزیل به مصاف هم رفتند. این بازی که به میزبانی برزیل برگزار شد با یک گل به سود آرژانتین به پایان رسید تا آلبی سلسته در خاک حریف عنوان قهرمانی را به دست بیاورد و لیونل مسی اولین قهرمانی خود را با این تیم به دست بیاورد.

علی رغم اینکه لیونل مسی اخیراً قهرمان کوپا آمریکا در سال ۲۰۲۱ شده است و اولین عنوان بزرگ وی با آلبی سلسته است، برنده جام جهانی ۱۹۷۸ با آرژانتین یعنی ماریو کمپس مصمم است که نباید مهاجم ۳۴ ساله را با دیگو مارادونا مقایسه کرد.

ماریو کمپس مهاجم سابق آلبی سلسته می گوید لیونل مسی هیچگاه به جایگاه دیگو مارادونا نخواهد رسید. او در همین رابطه گفت: به نظرم در چند سال گذشته بحث در مورد اینکه آیا مسی توانسته بازیکن و رهبر بهتری نسبت به هموطن خود و اسطوره آرژانتین مارادونا باشد، ایجاد شده است. برای مسی بدبختی این است که او جایگزین دیه گو مارادونا شد و تحت الشعاع قرار دادن دیگو بسیار دشوار است.

وی افزود: اگر مسی بخواهد از مارادونا بهتر باشد، حتی اگر چهار جام جهانی را پشت سر بگذارد، به آن دست نمی یابد. او هنوز جام جهانی را برنده نشده است. مهم نیست که چه تعداد عناوین را به دست آورد یا چه عناوینی را بدست می آورد، هرگز قابل مقایسه با آنچه دیگو انجام داده، نیست.