مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال: شهره موسوی همچنان عضو هیات رئیسه است
مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال: شهره موسوی همچنان عضو هیات رئیسه است
مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال می‌گوید تا زمانی که حکم قطعی برای نایب رئیس بانوان این فدراسیون صادر نشود، او در سمتش باقی می‌ماند.

به گزارش جاشیه ورزش ، صفی‌الله فغانپور، مشاور حقوقی رئیس فدراسیون فوتبال پس از پایان مراسم رونمایی از پیراهن تیم‌ملی فوتبال درباره وضعیت شهره موسوی در هیات رئیسه این فدراسیون توضیح داد: ایشان یکی از اعضای هیات رئیسه هستند. براساس اساسنامه فدراسیون فوتبال تا زمانی که حکم قطعی نداشته باشند، می‌توانند به کارشان ادامه دهند. باتوجه به این که ایشان تاکنون سه جلسه از جلسات رسمی هیات رئیسه را حضور نداشتند، یک جلسه دیگر فرصت غیبت دارند.

او افزود: برخی از جلسات را به صورت آنلاین شرکت کردند. جلسه آخر شنبه هفته گذشته را هم حضور شرکت کردند پس مشکلی برای حضور در فدراسیون فوتبال ندارند.

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا داشتن پرونده باز باعث رد صلاحیت شهره موسوی نمی‌شود، گفت: پرونده باز برای تعیین صلاحیت است. ایشان در حال حاضر در شرایط تعیین صلاحیت نیستند و الان فقط حکم قطعی می‌تواند مانع از حضورشان در فدراسیون فوتبال شود.

فغان‌پور در واکنش به نامه فیفا درباره نحوه پرداخت مطالبات ویلموتس بیان کرد: پرونده ویلموتس بسته شد.

او در پاسخ به این سوال که خروجی جلسات با اینفانتینو درباره پول‌ها بلوکه شده فدراسیون فوتبال چه بوده، اظهار کرد: در حال حاضر نیازی به آن پول‌ها نداریم. وقتی نیاز داشته باشند، نیاز ما را برطرف می‌کنند. در حال حاضر شرایط اقتصادی فدراسیون فوتبال خوب است.

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت ساختمان این فدراسیون و شکایت شستا توضیح داد: ما در شرف رسیدگی به این پرونده هستیم. به رئیس قوه قضاییه نامه نوشته‌ایم. دستورات جدید رئیس قوه قرار است صادر و پرونده دوباره رسیدگی شود تا این مشکل حل شود. در آن مقطع زمانی که می‌خواستیم درخواست تجدید نظرخواهی داشتیم، مبلغ لازم برای این کار را نداشتیم.