مشهد میزبان برگزاری سومین همایش ملی برند در ورزش
مشهد میزبان برگزاری سومین همایش ملی برند در ورزش
نشست خبری سومین همایش ملی برند در ورزش و همچنین رونمایی از انجمن صنعت ورزش خراسان رضوی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش حاشیه ورزش

«سید مرتضی عظیم زاده» دبیر سومین همایش ملی برند در ورزش با اشاره به این که این همایش از ۲۰تا ۲۱اردیبهشت ماه به صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد گفت: تا کنون ۲دوره همایش در سال های ۹۴و ۹۸برگزار و این سومین دوره همایش با هدف انتخاب و معرفی برندهای تولیدی در حوزه باشگاه های تندرستی و سلامت و همچنین خدمات ورزشی است.
وی خاطر نشان کرد:خوشحالیم از این که برای نخستین بار امسال در کمسیون ارزیابی انتخاب برندها در حوزه ورزش و همچنین رو نمایی از انجمن صنعت ورزش وراه اندازی مرکز نوآوری و خلاقیت در ورزش را معرفی خواهیم کرد.
«کشتی دار» معاون دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد و رییس کمسیون انتخاب و معرفی ارزیابی برندهای شایسته در این همایش گفت:این همایش در واقع پیوند علم ؛تکنولوژی و صنعت در ورزش است و پرسشنامه و فهرست موضوعی برندهای تولیدی محصولات ورزشی در حوزه باشگاه های تندرستی وکالاها و خدمات ورزشی محور اصلی همایش خواهد بودو امیدواریم در راستای حمایت از محصولات داخلی چراغ راهی برای همکارانی باشد که از حوزه علمی وفکر ی دانشگاه برای برند سازی محصولات خود استفاده کنند.
وی اضافه کرد:در این همایش بناست شیوه های علمی برای برند سازی محصولات به صاحبان تولید محصولات ورزشی آموزش داده شود و در خصوص استاندارد سازی و رقابت با محصولات خارجی شیوه های کاربردی را به نقد وبررسی گذاشته شود.
«زهرا سادات میرزازاده» مدیر گروه علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد و دبیر این همایش گفت:در این همایش ۲۸۰ نفر از تولید کنندگان تجهیزات ورزشی دعوت شده اند که۸۳نفر غیر بومی هستند.در میان مدعوین ۵نفر از چهره های برتر علمی ورزشی حضور دارند که در مراسم اختتامیه همایش ۱۰برند شایسته در حوزه صنعت ورزش معرفی و به ۳برند برتر و حامی در حوزه ورزش با اهدای هدایایی تقدیر و قدردانی خواهند شد.
وی خاطر نشان کرد معتقدیم امروز ورزش یک نیاز اصلی برای خانواده ها و جامعه است که باید در میان آحاد جامعه نهادینه شود .ضرورت دارد خانواده ها به اهمیت ورزش در سلامت و تندرستی پی ببرند.کمک به سلامت جامعه وظیفه همگانی است و دانشگاه وسازمانهای مرتبط موظف هستند در این راستا قدم های مثبتی بردارند.