مشهد میزبان رقابت‌های خانوادگی تنیس روی میز
مشهد میزبان رقابت‌های خانوادگی تنیس روی میز
رییس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی از برگزاری رقابت‌های تنیس روی میز دوبل خانوادگی(پدر و پسر) انتخابی تیم استان جهت حضور در مسابقات کشوری خبر داد.

 

به گزارش حاشیه ورزش 

خروشی-علی گلستانی افزود: این مسابقات 30 آبان ماه در خانه تنیس روی میز مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این‌که شرکت‌کنندگان برای حضور در این رقابت‌ها مبلغ یک‌میلیون ریال به‌حساب هیات پرداخت خواهند کرد درباره قوانین و مقررات این رقابت‌ها گفت: مسابقات ازنظر مسایل فنی بر اساس آخرین قوانین و مقررات فدراسیون بین‌المللی تنیس روی میز و ازنظر اجرایی و انضباطی بر اساس آیین‌نامه‌های وزارت ورزش و جوانان ،فدراسیون تنیس روی میز در بخش دوبل به‌صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد.

گلستانی همچنین از برگزاری رقابت‌های انفرادی آزاد بزرگسالان مردان یادواره مرحوم حکیمی مربی ارزنده تنیس روی میز خراسان رضوی در 4آذرماه خبر داد.

رییس هیات تنیس روی میز استان همچنین از برگزاری مراسم  تجلیل و قدردانی از 2بازیکن ارزشمند و ملی‌پوش با حضور پیشکسوتان و مربیان استان خبر داد و گفت: پرهام گلستانی بازیکن آینده دار رده هوپس که در طی چند کانتندر جهانی موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شد و محمد اصلمند که در مسابقات انتخابی دسته دو کشور و مسابقات لیگ برتر کشور بازی‌های چشمگیری رو از خود به نمایش گذاشت با اهدای هدایایی تقدیر و تجلیل به عمل آمد..

  • نویسنده : مجید خروشی