مشکات: موفقیت با بازیکنان بومی افتخار است
مشکات: موفقیت با بازیکنان بومی افتخار است
حضور موفقیت‌آمیز تیم جوان مولتی کافه در لیگ بسکتبال کشور علیرغم این‌که با ناداوری نتوانست در جایگاه برترین‌ها قرار گیرد

به گزارش حاشیه ورزشی مجیدخروشی- حضور موفقیت‌آمیز تیم جوان مولتی کافه در لیگ بسکتبال کشور علیرغم این‌که با ناداوری نتوانست در جایگاه برترین‌ها قرار گیرد و به مقام چهارم بسنده کرد.اما سرمایه‌داران این شرکت به خاطر قدردانی از زحمات بازیکنان باانگیزه جوان این تیم با خرید امتیاز لیگ دسته یک‌قدمی مثبت در راستای حمایت از جوانان برداشتند .به همین منظور این هفته گفت‌وگویی با مربی و بازیکنان برتر این تیم انجام دادیم. مربی جوان تیم بسکتبال مولتی کافه می‌گوید: قبل از هر چیز باید تقدیر و تشکری داشته باشم از مهندس افشار نژاد مدیرعامل شرکت سهامی پارت سازان(مولتی کافه) که ما را در کسب موفقیت‌ها تنها نگذاشتند.

مجید مشکات در ادامه  درباره اهمیت توجه به بازیکنان بومی در ترکیب تیم‌های استانی می‌گوید: بازیکنان بومی سرمایه ورزش استان هستند و موفقیت با این بازیکنان افتخار بزرگ برای ورزش استان است.

وی  افزود: .باور کنید می‌توان در سوپر لیگ کشور تیم داری کرد و 4بازیکن حرفه‌ای خریداری و افتخارآمیز ظاهر شد اما چرا این سرمایه برای پرورش استعدادهای جوان بومی هزینه نشود؟ این تفکر مدیران مولتی کافه است که امیدواریم متولیان ورزش استان به این درک و شناخت دست پیدا کنند .

مربی جوان مولتی کافه تصریح کرد: بازیکنان جوان مولتی کافه برای این‌که ورزش استان را در سطح کشور رونق دهند خالصانه و با عشق در میدان حاضر می‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال آیا داشتن قدبلند به‌تنهایی می‌تواند برای بسکتبال تاثیر گذار باشد گفت: معتقدم 70 درصد موفقیت یک بازیکن به هوش و تلاش وی بستگی دارد.. وی درباره وضعیت بسکتبال استان گفت با انسجام، همدلی و تعاون به جایگاهی که حق بسکتبال استان در سطح کشور است دست خواهیم یافت.

میر جلالی کاپیتان مولتی کافه:کسب تجربه درلیگ اروپا

سید امیر میر جلالی کاپیتان تیم مولتی کافه با 2متر و 3سانت قد درباره پیشرفت و حضورش در بسکتبال می‌گوید: به‌صورت اتفاقی وارد دنیای بسکتبال شدم و با توجه به فیزیک بدنی که داشتم با کمک‌مربیان پله‌های ترقی را خیلی زود طی کردم و امیدوارم روزی با پوشیدن پیراهن تیم ملی در رده‌های مختلف سنی برای کشورم افتخارآمیز ظاهر شوم. جلالی که عضویت در تیم ملی نوجوانان کشور را نیز تجربه کرده است به بلندپروازی‌های دیگر هم‌فکر می‌کند و می‌گوید: دوست دارم لیگ اروپا را هم تجربه کنم .وقتی حرفه‌ای تمرین می‌کنی با سختی‌ها و مشکلات روبرو می‌شوی جسم و ذهن را تقویت می‌کنی و درنهایت با مشکلات بهتر کنار می‌آییم.

برزگر بازیکن منتخب استان:دوست دارم مربی شوم

سبحان برزگر 17ساله دیگر بازیکن مولتی کافی که در تیم منتخب استان توپ زده است می‌گوید: بسکتبال را با همفکری برادرم انتخاب کردم و چون با مربیان بسیار خوبی همچون آقایان شجاع و مشکات کارکردم خیلی زود توانستم با این رشته مهیج و مفرح انس بگیرم و ازآنجاکه این رشته در ساخت فیزیک بدنی بسیار مفید است و می‌تواند فیزیک بدن را تقویت کند این رشته را ادامه دادم و امیداوم بتوان سال‌ها بازیکن موثری بارای مولتی کافه و منتخب استان و درنهایت تیم‌های ملی باشم. وی به آرزویش اشاره می‌کند و می‌گوید: پوشیدن پیراهن تیم ملی و بازی در لیگ‌های برون‌مرزی برای کسب تجربه برای آینده از مهمترین آرزوهای من در این رشته است .