مصاف نوراللهی و قایدی با شاگردان نکونام
مصاف نوراللهی و قایدی با شاگردان نکونام
سپاهان و فولاد در روز دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم‌هایی از امارات و قطر قرار می‌گیرند.

به گزارش حاشیه ورزش ، بازی دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز(یک‌شنبه) به میزبانی عربستانی‌ها آغاز می‌شود و دو تیم فولاد و سپاهان به عنوان نمایندگان ایران در مقابل حریفان آسیایی خود به رقابت خواهند پرداخت.

جزییات رقابت‌ فولاد و سپاهان را در مقابل حریفان‌شان در ادامه می‌خوانید.

گروه C: فولاد ایران – الاهلی امارات/ ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه

فشار و نارضایتی هواداران الاهلی از مهدی علی، سرمربی تیم و بازیکنان پس از نتایج ضعیف در لیگ امارات و تساوی مقابل تیم آخال ترکمنستان بیش‌تر شده است. شاگردان مهدی علی روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و در شرایط نامناسبی باید مقابل فولاد قرار بگیرند. تقابل احمد نوراللهی و مهدی قایدی دو بازیکن ایرانی شباب الاهلی در مقابل فولاد به جذابیت‌های بازی اضافه کرده است.

در مقابل فولادی هر چند با بدشانسی مقابل الغرافه به برتری نرسیدند اما در شرایط خوبی قرار دارند. شاگردان نکونام به چیزی جز پیروزی در این دیدار فکر نمی‌کنند. آیاندا پاتوسی به دلیل مصدومیت بازی اول تیمش را مقابل الغرافه از دست داد و تنها غایب فولادی‌ها بود و باید دید در دیدار پیش‌رو می‌تواند فولادی‌ها را همراهی کند یا خیر.

در دیگر دیدار این گروه بامداد سه‌شنبه آخال و الغرافه ساعت ۰۰:۴۵ بامداد دوشنبه به مصاف هم می‌روند.

گروه D: سپاهان ایران – الدحیل قطر/ ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه

پس از انتخاب هرنان کرسپو به عنوان سرمربی الدحیل، یک شکست غیرمنتظره مقابل التعاون این تیم را در وضعیت نامطلوبی در جدول این گروه قرار داد. شاگردان کرسپو باید در این دیدار سپاهانی‌ را شکست دهند که در شرایط ایده‌آلی قرار دارد.

صدرنشین این گروه از رقابت‌ها پس از کامبک و پیروزی شیرین مقابل پاختاکور آماده دیدار با قطری‌ها شده است. پیش‌بینی می‌شود باتوجه به تاکتیکی بودن هر دو تیم، دیداری زیبا از این گروه را در لیگ قهرمانان شاهد باشیم. باید دید نویدکیا می‌تواند از پس کرسپو و شاگردانش بر بیاید یا خیر.

در دیگر دیدار این گروه بامداد سه‌شنبه التعاون عربستان و پاختاکور ساعت ۰۰:۴۵ بامداد دوشنبه به مصاف هم می‌روند.