مصدومیت حاج صفی فقط کشیدگی کشاله است
مصدومیت حاج صفی فقط کشیدگی کشاله است
برخلاف اخبار قبلی که توسط رسانه های یونانی منتشر شد، مصدومیت احسان حاج صفی یک کشیدگی کشاله ران است.

ه گزارش “حاشیه ورزش “، از شب گذشته چندین رسانه یونانی اخباری درخصوص مصدومیت شدید احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی منتشر کردند. وب سایت های یونانی مدعی شدند که این بازیکن در حاشیه تمرینات آ.ا.ک دچار شکستگی ران پای چپ شده و به همین دلیل او مدت زمان طولانی را از میادین به دور خواهد بود.

حاج صفی که یکی از مهره های اصلی و تأثیرگذار تیم ملی است، غیبتش در دو بازی برابر سوریه و عراق ممکن است اسکوچیچ را به دردسر بیندازد چرا که سرمربی تیم ملی حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده است.

اما پس از اینکه امروز معاینات دقیق و پزشکی از پای آسیب دیده حاج صفی به عمل آمد، مشخص شد که برخلاف ادعای رسانه های یونانی، این بازیکن تنها دچار کشیدگی کشاله ران پای چپ شده و هیچ گونه شکستگی در قسمت استخوان ران او دیده نشده است.

البته حاج صفی نیز پس از این آسیب دیدگی اعتقاد داشت دوری او از میادین طولانی نخواهد بود و او می تواند با پشت سر گذاشتن 10 روز برای ریکاوری، برنامه درمانی و توانبخشی به میادین بازگردد و او مشکلی برای همراهی تیم ملی در بازی های مقدماتی جام جهانی برابر سوریه و عراق ندارد.

امروز نیز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال با باشگاه آ.ا.ک یونان تماس گرفته تا درباره میزان مصدومیت کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران مطلع شود. ظاهرا فدراسیون به درخواست کادرفنی، مذاکرات برای پیگیری از روند درمانی حاج صفی را در پیش گرفته است.