مصدومیت نگران کننده مدافع انگلیس قبل از شروع یورو
مصدومیت نگران کننده مدافع انگلیس قبل از شروع یورو

مدافع تیم ملی فوتبال انگلیس در آستانه شروع یورو ۲۰۲۰ دچار مصدومیت شد. به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از تلگراف، تیم ملی فوتبال انگلیس در دیداری دوستانه قبل از شروع یورو به مصاف اتریش رفت و با یک گل به برتری رسید. بوکایو ساکا بازیکن آرسنال توانست تنها گل این دیدار را به […]

مدافع تیم ملی فوتبال انگلیس در آستانه شروع یورو ۲۰۲۰ دچار مصدومیت شد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از تلگراف، تیم ملی فوتبال انگلیس در دیداری دوستانه قبل از شروع یورو به مصاف اتریش رفت و با یک گل به برتری رسید.

بوکایو ساکا بازیکن آرسنال توانست تنها گل این دیدار را به ثمر برساند تا زننده اولین گل ملی خود باشد. با این حال اتفاق نگران کننده در این دیدار مصدومیت الکساندر آرنولد بود که حضور او را در یورو در هاله ای از ابهام قرار داد.

الکساندر آرنولد  مدافع راست لیورپول در اواخر نیمه دوم دچار  آسیب دیدگی شد. این مدافع  که فصل را به شکل خوبی به پایان رساند یکی از چهار دفاع راست در فهرست انگلیس است. کیران تریپیر ، یکی دیگر از مدافعان راست، در پست دفاع چپ مقابل اتریش مورد استفاده قرار گرفت، در حالی که ریس جیمز و کایل واکر استراحت داشتند

ساوت گیت که نتوانست بازیکنانی از چلسی ، منچسترسیتی و منچستر یونایتد را پس از فینال اروپا فراخواند با تیم متفاوتی برابر اتریش قرار گرفت. همچنین بلینگهام اولین بازی خود را در انگلیس بعد از اولین فصل چشمگیر با بوروسیا دورتموند انجام می داد.

انگلیس روز یکشنبه در دیداری دوستانه مقابل رومانی در میدلزبرو به میدان خواهد رفت.