مطبوعات اروپا در تمجید امباپه
مطبوعات اروپا در تمجید امباپه
مطبوعات اروپا در جلد امروز خود به تمجید از کیلیان امباپه پرداختند و او را مرد پاریس نامیدند.

به گزارش حاشیه ورزش ، شب گذشته در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید با گلزنی کیلیان امباپه به برتری یک بر صفر رسید تا قدمی بلند برای صعود به جمع 8 تیم پایانی بردارد.

کیلیان امباپه در لحظه پایانی مسابقه، گلی زیبا به ثمر رساند تا به سوژه بزرگ رسانه‌ها بدل شود. او در شبی که مسی پنالتی از دست داد، مرد دوباره پاریسی‌ها شد و نشان داد که چقدر بازیکن آینده‌داری در فوتبال است.

درخشش امباپه باعث شد تا مطبوعات مختلف در اروپا به تمجید از او بپردازند و او را ستاره پاریس لقب دهند.

*اسپورت

روزنامه مشهور کاتالونیایی امباپه را یک ستاره دقیق توصیف کرد و نوشت: او بررسی می‌کند و به هدف می‌زند. او عدالت بازی را در دقیقه 93 اجرا کرد و پاریس به استحقاقش رسید.

اسپورت پیروزی را مستحق پاریسی‌ها دانست و از عملکرد رئالی‌ها انتقاد کرد. البته این روزنامه شدیدا از کورتوا حمایت کرد و از سیوهای فوق‌العاده او نوشت. کورتوا در این مسابقه پنالتی مسی را مهار کرد تا پاریس به سختی به گل برسد.

*آ.اس

روزنامه مادریدی به تمجید از امباپه پرداخت و برد پاریس را نتیجه عملکرد درخشان او دانست. این نشریه در جلد خود نوشت: او مثل بمب است. یک مرتبه می‌ترکد و همه چیز را نابود می‌کند.

*مارکا

روزنامه دیگر مادریدی تیتر جالبی به روی جلد برد و نوشت: تو چقدر خوبی امباپه! پاریس با گل دقیقه 94 ستاره فرانسوی به بردی مهم دست یافت.

*موندو دپورتیوو

روزنامه شهر بارسلونا با انتشار عکسی از گلِ امباپه به تمجید از این بازیکن پرداخت و در متن خود نوشت: به این شکل است که امباپه پیروزی را رقم می‌زند.

*اکیپ

روزنامه مشهور ورزشی فرانسوی‌ها تیتری جالب به روی جلد برد. این نشریه با انتشار تک عکسی از امباپه نوشت: اگر او باشد!

اکیپ از درخشش امباپه صحبت کرد و از حسرتی بزرگ پرده برداشت. امباپه به احتمال فراوان در تابستان راهی رئال مادرید خواهد شد و اکیپ به این شکل از حسرت خود برای رفتن امباپه صحبت کرد و نوشت که اگر او باشد همه کار می‌توان کرد.