مطهری: روی شگردمان به استقلال گل زدیم
مطهری: روی شگردمان به استقلال گل زدیم
سرمربی نساجی از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد.

به گزارش ایسنا، نساجی و استقلال امروز(سه‌شنبه) در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک، یک به پایان رسید. حمید مطهری، سرمربی نساجی در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: به هواداران خوب‌مان دست مریزاد می‌گویم. آن‌ها از دقیقه یک تا ۹۰ ما را رو به جلو هل دادند. جا دارد دست تک تک آن‌ها را ببوسم. بازی فوق‌العاده تاکتیکی بود. ما در شروع روند خوبی نداشتیم و تحت تاثیر استقلال بودیم. هرچه گذشت تیم‌مان شرایط خودش را پیدا کرد.

او افزود: با صحبت‌های بین دو نیمه تیم‌مان بهتر شد اما با یک اشتباه فردی گل خوردیم اما پس از گل خوب شدیم و روی یکی از شگردهای‌مان یعنی ضربات ایستگاهی به گل رسیدیم.

سرمربی نساجی ادامه داد: ما سیستم‌مان را عوض کردیم و توانستیم بازی را در دقایق زیادی کنترل کنیم. در بخش انتقال‌ها توانستیم به استقلال ضربه بزنیم و برنده باشیم. از این که با استقلال مساوی کردیم، راضی نیستیم. بازیکنانم در رختکن ناراحت بودند اما به تک تک آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. من از آن‌ها راضی هستم ولی می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. به همه ارکان باشگاه هم خسته نباشید می‌گویم.

مطهری در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنانش بیش‌تر از شوت از راه دور استفاده نمی‌کنند؟ گفت: این جزو پلن‌های بازی ما است. یک موقع‌هایی این فضا را پیدا نمی‌کنید. تیم‌های حریف هم ما را آنالیز می‌کنند. بخشی از آن را قبول دارم که ما باید بیش‌تر کار کنیم ولی بخش دیگری به خاطر مسائل تاکتیکی است که تیم حریف مانع از ما می‌شود. من زمانی که بازی می‌کردم هم عاشق شوت زدن بودم. یک زمان‌هایی به خاطر فشردگی حریف نمی‌توانیم از این پلن استفاده کنیم.

او درباره قضاوت عرب براقی بیان کرد: من یک آدم واقع‌گرا هستم. هر زمان باختم اما داور خوب بوده،‌ گفتم. در بازی رفت یاسر همرنگ داور بود. با این که باختم از او تشکر کردم. الان هم فکر نکنید که چون بازی مساوی شده، می‌گویم. آقای عرب‌براقی از یک خانواده فوتبالی است بنابراین داوری او بی‌نقص بود. آقای قایدی هم بچه بوشهر است و چون شیرجه زدن و دایو زدن را بلد است، در آن صحنه دایو زد.

سرمربی نساجی در پایان درباره تعویض علی داوران به عنوان هافبک دفاعی و اضافه کردن نیروی تهاجمی به تیمش توضیح داد: جوانان تیم من در مسیر پیشرفت هستند. علی داوران در دور رفت کم بازی کرد اما الان بیش‌تر بازی می‌کند. همیشه این‌طور نیست که وقتی بازیکن بد بازی کرده و تعویض کرده است اما بعضی اوقات به خاطر تغییر تاکتیک است. ما می‌خواستیم تهاجمی‌تر شویم که علی داوران را به بازی فرستادیم. این تعویض تاکتیکی بود. کسانی که فلسفه من را می‌شناسند می‌دانند که من فوتبال هجومی دوست دارم. ما مربیان همیشه با این چالش‌ها مواجه هستیم و باید در لحظات حساس تصمیم‌گیری کنیم. این که بعد از بازی اظهار نظر می‌کنند که مربی باید فلان کار را می‌کرد، باید در آن لحظات حضور داشته باشند.