مظلوم‌ترین تیم فوتبال ایران هستیم
مظلوم‌ترین تیم فوتبال ایران هستیم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: داور بازی به این سنگینی را خیلی خوب قضاوت کرد و داوری فوق العاده ای داشت.

به گزارش حاشیه ورزش ، تیم فولاد در هفته دهم لیگ برتر با یک گل برابر گل گهر به برتری رسید. جواد نکونام سرمربی تیم فولاد در نشست خبری پس از این دیدار، اظهارکرد: به هواداران‌مان تبریک می‌گویم. می‌دانستیم بازی سخت و جانداری خواهد بود زیرا هر دو تیم با برنامه و تاکتیکی بازی می‌کنند و به تیم گل گهر و این باشگاه به خاطر شرایطی که در فوتبال حرفه‌ای ایجاد کردند و هزینه‌هایی که انجام می‌دهند، تبریک می‌گویم. این باشگاه حرفه‌ای و تیم خیلی خوب و منسجمی دارند. بازیکنان با کیفیتی دارند. درست است که سه فصل است در لیگ برتر هستند اما یکی از بهترین تیم های فوتبال ایران هستند.

وی بیان کرد: زمانی که وارد تیم فولاد شدم، در روز پایانی نقل و انتقالات توانستیم دو بازیکن جذب کنیم و تیم ما دیگر نتواست بازیکن جدیدی بگیرد در حالی که شش بازیکن از دست دادیم و مصدوم‌های زیادی داشتیم. اما تیم‌مان با برنامه بازی می‌کند و برنامه ما امروز مشخص بود و می‌دانستیم چه چیزی می‌خواهیم. به بازیکنانم گفته بودم که بازی سختی داریم و باید مقابل گل‌گهر خیلی خوب و با تمرکز بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: گل گهر حریفان را تحت فشار می‌گذارد اما به جز ارسال‌هایی که از کناره‌ها می‌شد موقعیتی به حریف ندادیم و توانستیم آن‌ها را کنترل کنیم. اگر در ضد حملات باهوش بودیم می‌توانستیم به گل برسیم و گل دوم را هم به ثمر برسانیم. بازیکنانم زحمت کشیدند و به آن‌ها تبریک می‌گویم. این برد مبارک هواداران و مردم خوزستان باشد. بعد از سه تساوی، این سه امتیاز ارزشمند بود. فوتبال ادامه دارد و باید تا آخرین روز بجنگیم تا در نیم فصل مصدوم های‌مان برسند و آماده برای ادامه لیگ شویم.

وی افزود: در لیگی که تیم ها هر چهار یا پنج روز یک بار بازی می‌کنند، مظلوم‌ترین تیم، فولاد است زیرا شرایط نابرابری با تمام تیم ها داریم. خوشحالم که تیم خوب و باشگاه حرفه‌ای گل گهر را شکست دادیم و کار بزرگی انجام شد و امیدوارم روندمان ادامه داشته باشد.

نکونام همچنین در پاسخ به سوالی درباره اعتراضاتش در جریان بازی، ترجیح داد پاسخی ندهد.

وی درباره حواشی این دیدار نیز گفت: حواشی طبیعی بود و به خاطر اخراجی بود که اتفاق افتاد. کمی طول کشید ولی طبیعی بود و حق دو تیم بود که اعتراض کنند. مشکلات فقط درون زمین بود و بیرون زمین مشکلی نبود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره داوری هم عنوان کرد: بازی سنگینی بود و به نظرم آقای حاج ملک خوب قضاوت و بازی را کنترل کرد. حتی به نظرم در نیمه دوم خیلی حواس مان بود که برخوردی نداشته باشیم و در یکی دو صحنه ای که به ضرر ما خطا گرفت به نظرم تحت تاثیر بازی نیمه اول و جنگ نیمه نخست بود. در مجموع داور بازی به این سنگینی را خیلی خوب قضاوت کرد و داوری فوق العاده‌ای داشت. وقتی بازی به تنش می‌رود، کارت هم در بردارد و تصمیم با داور است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا وقتی گل گهر 10 نفره بود فولاد دفاعی بازی کرد، گفت: می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم چون گل گهر با بازیکنان با کیفیتش 10 نفره هم می‌توانست در این جا هر تیمی را شکست دهد و ما برنامه‌مان این بود و می‌دانستیم نباید به گل گهر فضا دهیم و کاملا فضاها را بستیم.

نکونام درباره صابر حردانی و این که چرا در تیم ملی از او استفاده نمی‌شود، بیان کرد: سه قبل که به فولاد آمدم او حتی با باشگاه فولاد قرارداد نداشت و وقتی به فولاد آمد قرارداد او در سال اول و دوم، 50 و 60 میلیون تومان بود. همان سال اول که به تیم ما آمد و قراردادش 50 میلیون تومان بود به یکی از مربیان تیم ملی گفتم و آمد او را دید و گفتم که او می‌تواند در تیم ملی فیکس بازی کند و اکنون هم به نظرم بهترین دفاع راست فوتبال ایران است و توانایی بالایی دارد. باید به این بازیکنان برسیم و از نفرات تاپ فوتبال‌مان مراقبت کنیم تا به فوتبال ملی خدمت کنند. باتوجه به این که فوتبالیست خلاق و مطرح در فوتبال ملی و باشگاهی کم داریم به چنین بازیکنانی نیاز داریم.