معاون استاندار و فرماندار مشهد: خوشحالم که حال بسکتبال خوب است
معاون استاندار و فرماندار مشهد: خوشحالم که حال بسکتبال خوب است
 علی عبداحد :جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید هیات بسکتبال مشهد در فرمانداری مشهد و با حضور محسن داوری معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد انجام شد

به گزارش حاشیه ورزش  علی عبداحد :جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید هیات بسکتبال مشهد در فرمانداری مشهد و با حضور محسن داوری معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد انجام شد(حمید صنعت‌گر سرپرست اسبق هیات مشهد به علت مسافرت خارج از استان حضور نداشت). در آغاز ، محمدرضا سعیدی سرپرست اداره ورزش و جوانان مشهد ، پس از ارایه گزارشی از موقعیت و موفقیت‌های افتخارآمیز ورزش بسکتبال در مشهد و استان ، به معرفی دکتر حمید باقر زاده به‌عنوان سرپرست جدید هیات بسکتبال مشهد پرداخت . وی ادامه داد ، در حال حاضر حمیدباقرزاده کارشناس مسوول تربیت‌بدنی در منطقه بزرگ تبادکان مشهد هستند و این امید می‌رود که بتوانند با برنامه‌ریزی‌های همه‌جانبه و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در جهت توسعه بسکتبال مشهد نهایت بهره‌مندی را ببرند. سپس مجید ولی پور رییس هیات بسکتبال استان خراسان رضوی به گزارشی از وضعیت خوب تیم‌های بسکتبال مشهد و استان اعم از تمام مقاطع سنی بانوان و آقایان و نیز شهرستان‌ها و باشگاه‌ها و بخش خصوصی در لیگ‌های کشوری پرداخت.

در این جلسه خبرنگار و کارشناس بسکتبال هفته‌نامه نخست ورزشی و یکی از قدیمی‌های رسانه و ورزش طی سخنانی ، بر الزام و جدی بودن استقلال هیات بسکتبال مشهد از هیات بسکتبال استان تاکید کرد و نیز گزارشی از صعود و کسب مقام‌های قهرمانی کشور توسط تیم‌های بخش بانوان و آقایان در مشهد و شهرستان‌ها و حضور غرورآمیز باشگاه‌ها و بخش خصوصی در لیگ‌های برتر ، ملی ،دسته یک ، دسته دو و دسته سه و نیز مشارکت چشمگیر معاونت سلامت و تربیت‌بدنی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد در کلیه مسابقات بسکتبال و جشنواره‌ای در سالن‌های اختصاصی شهرداری ، خدمت آقای محسن داوری معاون استاندار و فرماندار مشهد مقدس ارایه داد که موردتوجه وی قرار گرفت. سپس فرماندار مشهد گفت : خوشحالم که می‌گویید حال بسکتبال خوب است . وی خطاب به سرپرست جدید هیات مشهد ادامه داد، این انتظار وجود دارد که با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری ، در آینده بسکتبال بهتر و موفق‌تر هم باشد . تاکید می‌کنم باهدف گذاری درست و در چارچوب قانون عمل کنید ، من هم با عنوان فرماندار پای‌کار شما هستم و حمایت می‌کنم و تلاش می‌کنیم موانع نیز برطرف شود . وی تاکید کرد : هدف از توسعه ورزش داشتن جامعه سالم و بانشاط جسمی و روحی است . توجه داشته باشید اگر در حوزه ورزش تخصصی کار شود ، مقدمات و نیازهای آن‌هم بهتر و سریع‌تر فراهم می‌شود و حتما دقت داشته باشید این امر مهم نیازمند برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری‌های دقیق است. همچنین فرماندار مشهد پیشنهادهایی مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های ورزشی مدارس مطرح نمود.

در پایان جلسه حمید باقر زاده سرپرست جدید در سخنانی کوتاه گفت : در تاکید صحبت‌های جناب فرماندار ، اولویت اولم ساماندهی و نظارت دقیق بر کار فعالیت‌های بسکتبالی در رده‌های پایه و نونهالان اعم از آکادمی‌ها ، کلاس‌ها و مراکز آموزشی بسکتبال در سطح مشهد خواهد بود.

در جلسه تودیع و معارفه ، محمدرضا سعیدی (سرپرست اداره ورزش و جوانان مشهد ) ، مجید ولی پور و حسین پیروی (رییس و دبیر اجرایی هیات استان ) ، حمید باقر زاده و مجید رضایی (سرپرست و دبیر هیات مشهد ) ، علی عبداحد مو سپیدان بسکتبال و رسانه‌های خبری و ورزش ، غفوریان مسوول روابط عمومی هیات استان حضور داشتند.