معرفی اعضای کادرفنی ادووکات در تیم ملی عراق
معرفی اعضای کادرفنی ادووکات در تیم ملی عراق
اعضای کادرفنی دیک ادووکات سرمربی جدید و هلندی تیم ملی عراق معرفی شدند و دو دستیار اصلی او در فاینورد، ادووکات را همراهی می کنند.

به گزارش حاشیه ورزش، دو روز پیش بود که سرانجام دیک ادووکات هلندی به عنوان سرمربی تیم ملی عراق معرفی شد. مذاکرات فدراسیون فوتبال عراق با کارلوس کی روش به خوبی پیش نرفت و وزیر ورزش این کشور راهی اسپانیا شد و شخصا با این پیرمرد هلندی به مذاکره نشست.

ادووکات پس از قبول هدایت عراق، قراردادی یک ساله با این تیم امضا کرد که دستمزد او یک میلیون و 200 هزار دلار است که در صورت صعود به جام جهانی، پاداشی 300 هزار دلاری دریافت می کند. حالا او اعضای کادرفنی خود را نیز معرفی کرده است و دو دستیارش در فاینورد نیز ادووکات را همراهی می کنند.

ژلیکو پتروویچ 55 ساله به عنوان دستیار اول ادووکات انتخاب شد. این مربی که اهل یوگسلاوی سابق است، در فاینورد نیز دستیار ادووکات بود و سابقه سرمربیگری در تیم های الشباب امارات، اوراوا ردز ژاپن و بواویشتای پرتغال را نیز در کارنامه دارد.

دیگر دستیار ادووکات نیز کور پوت هلندی است که 70 سال سن دارد. او سابقه هدایت چندین تیم از جمله دینامو درسدن را در کارنامه دارد. کور پوت در فاینورد دستیار ادووکات بود و سابقه حضور در کادرفنی فنرباغچه ترکیه، تیم ملی زیر 21 ساله های هلند و زنیت سن پترزبورگ روسیه را نیز دارد.

آخرین عضو کادرفنی ادووکات نیز یک مربی عراقی به نام رحیم حامد است که از سال 2015 دستیار سرمربیان تیم ملی عراق بوده است. همچنین احمد جاسم به عنوان مربی دروازه بانان، ولادیمیر کرونیچ مونته نگرویی به عنوان مربی بدنساز و علی النعیمی عراقی به عنوان آنالیزور به عنوان اعضای کادرفنی دیک ادووکات معرفی شده اند.

همچنین قرار است تا تیم ملی عراق جهت آماده سازی برای مرحله مقدماتی جام جهانی، یک اردوی آماده سازی را در کشور اسپانیا برگزار کند. عراق یکی از حریفان ایران برای صعود به جام جهانی است. دو تیم باید در تاریخ 16 شهریور به مصاف هم بروند.

  • منبع خبر : ورزش سه