معرفی نخستین فینالیست جام جهانی بسکتبال
معرفی نخستین فینالیست جام جهانی بسکتبال
تیم ملی بسکتبال صربستان به عنوان نخستین تیم، راهی فینال جام جهانی ۲۰۲۳ شد.

به گزارش حاشیه ورزش ، بعد از ظهر امروز (جمعه) ۱۷ شهریور ۱۴۰۲، در پایان نخستین بازی از مرحله نیمه نهایی جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳، تیم ملی صربستان با درخشش فوق ستاره خود، موفق شد به عنوان نخستین تیم راهی فینال این دوره از رقابت‌ شود.

صرب‌ها در این دیدار با درخشش «بوگدان بوگدانوویچ» با نتیجه ۹۵ – ۸۶ مقابل تیم ملی قدرتمند کانادا به پیروزی دست یافتند تا به عنوان نخستین فینالیست جام جهانی ۲۰۲۳ معرفی شوند.

کوارترهای اول و دوم این دیدار با نتایج ۲۳-۱۵ و ۲۹-۲۴ به سود صربستان رقم خورد تا آن‌ها با پیروزی ۴۲ بر ۳۹ راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم این کانادا بود که کوارترهای سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۳-۲۴ و ۲۰-۲۳ برد، اما در مجموع این تیم ملی صربستان بود که با ۹ امتیاز اختلاف به پیروزی در این دیدار حساس دست یافت.

معرفی نخستین فینالیست جام جهانی بسکتبال/ کانادا تسلیم شد
بوگدان بوگدانوویچ
در پایان این دیدار، «بوگدان بوگدانوویچ» پوینت گارد تیم ملی صربستان با کسب ۲۳ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ پاس گل، ۳ توپ ربایی و یک بلاک شات، تأثیرگذاری ۲۸ را به ثبت رساند تا بهترین بازیکن این دیدار شود.

به این ترتیب صرب‌ها باید در فینال منتظر یکی از دو تیم آمریکا و آلمان باشند که تا ساعاتی دیگر، در دومین بازی از مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۳ به مصاف یکدیگر می‌روند.

کانادا نیز در دیدار رده‌بندی، به مصاف بازنده دیدار آمریکا و آلمان خواهد رفت.

  • منبع خبر : ایسنا