معرفی نفرات برتر مسابقات کراسفیت قهرمانی خراسان رضوی
معرفی نفرات برتر مسابقات کراسفیت قهرمانی خراسان رضوی
نفرات برتر مسابقات کراسفیت قهرمانی خراسان رضوی جهت شرکت در رقابتهای قهرمانی کشور معرفی شدند .

به گزارش حاشیه ورزش

خروشی-

محسن اسدی رییس انجمن کراس فیت خراسان رضوی در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت : در اين مسابقات ۲۲۱ ورزشکار آقا و خانم در سطوح آماتور ،نیمه حرفه‌ای و حرفه ای و با در نظر گرفتن گروه بندی سنی ویژه بخش مبتدی و نیمه حرفه ای ۱۱ و ۱۲ اسفند ماه در باشگاه های یکان۱،یکان ۳ و سالن تمرینات هیأت وزنه برداری استان با هم رقابت کردند .

وی افزود : در اين مسابقات ۱۲ رویداد در بخش آقایان و ۷ رویداد در بخش بانوان در نظر گرفته شد که در بخش آقايان بيشتر از ٤٥٠ رقابت و در بخش بانوان بيشتر از ٢٥٠ رقابت برگزار شد .

رییس کمیته کراس فیت خراسان رضوی اظهار داشت : در پایان مسابقات و در بخش حرفه اي آقايان به ترتيب الياس حكيمي و حميد يحيي زاده حائز رتبه هاي اول و دوم شدند و همچنین آقايان حسن قاسم آبادي و مهران فياضي رتبه سوم مشترك را از آن خود کردند .

اسدی ادامه داد : در بخش بانوان خانم ها مهسا دهقان ، زهرا بهرامي راد و حانيه حسيني به ترتیب رتبه هاي اول تا سوم را كسب كردند.

وی همچنین خاطر نشان کرد : نتايج دقيق تمامي سطوح و بخش بندي ها ، نتايج تيمي و عملكرد مربيان هم بررسي و رتبه بندي توسط پايگاه هاي اطلاع رساني انجمن كراسفيت خراسان رضوي و هيأت وزنه برداري خراسان رضوي متعاقبا اعلام ميشود.

رییس کمیته کراس فیت خراسان رضوی تصریح کرد : اين رقابت ها با همكاري گسترده باشگاه ها و مربيان برتر استان و با حمايت آرنا صنعت خراسان و مجموعه های ورزشي يكان مشهد و هیأت وزنه برداری استان برگزار شد که حضور گسترده ورزشكاران نيشابور در بخش آقايان از نكات حائز اهميت اين دوره از رقابت ها بود.

اسدی اضافه کرد: نفرات برتر این رقابت ها در قالب تیم کراس فیت خراسان رضوی در تاریخ ۱۷ لغایت ۱۹ اسفند جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی تهران اعزام خواهند شد .