مغلوب شدن فیلیپین در برابر بانوان والیبالیست ایران
مغلوب شدن فیلیپین در برابر بانوان والیبالیست ایران
تیم ملی والیبال زنان ایران در مرحله تعیین جایگاه مسابقات چلنجرکاپ آسیا مقابل فیلیپین به برتری رسید تا یک گام به کسب جایگاه پنجم نزدیک‌تر شود.

به گزارش حاشبه ورزش ، تیم ملی زنان ایران در مرحله تعیین جایگاه پنجم تا هشتم رقابت‌های چلنجرکاپ زنان آسیا امروز (شنبه سوم تیر ماه) از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح به وقت ایران به مصاف فیلیپین رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید.

تیم ایران با این پیروزی فردا (یکشنبه چهارم تیر) از ساعت 10:30 به وقت تهران و در آخرین دیدار خود برای کسب جایگاه پنجم یا ششم مسابقات به مصاف استرالیا می‌رود.

مهسا کدخدا (کاپیتان)، سودابه باقرپور، نگین شیرتری، مونا دریس‌محمودی، فاطمه امینی، منا آشفته و نگار هاشمی در ترکیب ابتدایی ایران قرار داشتند.

اولین امتیاز ست و مسابقه را فیلیپین با دریافت ناقص ایران به دست آورد اما دو تیم پایاپای پیش رفتند. ملی‌پوشان کشورمان در ادامه این ست از حریف پیش افتادند و ۲۵ بر ۲۰ برنده شدند.

ملی‌پوشان کشورمان در ست دوم عملکرد بهتری داشتند و موفق شدند اختلاف امتیاز بیشتری نسبت به حریف ایجاد کنند. اسپک‌های پرقدرت مهسا کدخدا و منا آشفته با دفاع و دریافت مناسب از فیلیپین همراه نبود و در نهایت این ست را هم ۲۵ بر ۱۳ به نفع خود به پایان رساندند.

با شروع ست سوم اشتباهات فردی بازیکنان ایران افزایش پیدا کرد و باعث شد تا فیلیپین بازی پایاپای با ایران به نمایش بگذارد‌ اما در امتیازات حساس ۱۹ بر ۱۶ پیش افتادند و باعث شدند تا فیلیپین درخواست وقت کند. در نهایت در این ست هم ملی‌پوشان کشورمان با نتیجه 25 بر 16 به پیروزی رسیدند.
منبع : فارس

  • منبع خبر : فارس