مقام سوم تیم تپانچه پسران خراسان رضوی
مقام سوم تیم تپانچه پسران خراسان رضوی
در رشته تیراندازی و در بخش تپانچه، تیم پسران خراسان رضوی به مقام سوم المپیاد استعدادهای برتر کشور دست یافت.

به گزارش تیتر حادثه
سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته تیراندازی با معرفی نفرات و تیم‌های برتر در تپانچه پسران به پایان رسید.
مراسم اهدای مدال این مسابقات با حضور محمد پولادگر، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، مهدی مبینی دبیر فدراسیون تیراندازی، کبری غیاثی، نایب رئیس فدراسیون و خانواده تیراندازی برگزار شد.
در این رقابت‌ها تیم‌ استان فارس به رتبه نخست دست یافت و تیم قم دوم شد. تیم تپانچه پسران خراسان رضوی با حضور سعید پورباقری، سبحان بقایی، یاسین عین القضات به مقام سوم رسیدند.

حسین نقدیان، رییس هیات تیراندازی خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص کسب مقام سومی تپانچه پسران استان در المپیاد استعدادهای برتر کشور اظهار کرد: متولدین ۱۳۸۴ مجاز به شرکت در مسابقات بودند که در مجموع، ۴ تیم از دختران و پسران در قالب تفنگ و تپانچه به مسابقات اعزام شدند. خوشبختانه در تیم تپانچه پسران مقام سوم و در تیم تفنگ دختران مقام چهارم را کسب کردیم و در بخش انفرادی، یاسین عین القضات به مقام چهارم دست پیدا کرد.

وی با اشاره به سطح مسابقات خاطرنشان کرد: سطح این مسابقات بالا و در وضعیت مطلوبی قرار داشت که بنده از این جهت که رشته تیراندازی کشور رونق پیدا کرده و در سطح بالایی قرار گرفته خرسندم.

رئیس هیات تیراندازی خراسان رضوی عنوان کرد: هزینه‌های جانبی مانند لباس و مربی از سوی هیات تامین شد. با مشارکت خانواده‌ها هزینه ایاب و ذهاب تیراندازان تامین و آن‌ها به مسابقات اعزام شدند، این در حالی است که بعضی از خانواده‌های علاقه‌مند با فرزندان خود به محل اعزامی آن‌ها رفتند.