نخستین رقابت های بادی بیوتی بلی بانوان خراسان رضوی برگزار شد
نخستین رقابت های بادی بیوتی بلی بانوان خراسان رضوی برگزار شد
مسابقات یادبود (شهدای مرزبانی ) در دو آیتم ویژه بانوان این استان در بخش (بلی فرم )و( اندورانس ) با حضور تعدادی از خانواده های معظم شهدای و همچنین خانواده ایثارگران و جانبازان و بسیج کارگران و ریاست و کل اعضاء انجمن بانوان استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش حاشیه ورزش این رقابت ها با هدف دلگرمی شرکت کنندگان و هیجان رقابت بین باشگاه داران و ورزشکاران که بیش از ۹۷ شرکت کننده در این مسابقه پر هیجان صورت گرفت و در پایان مسابقه حکم قهرمانی و لوح تقدیر یاد بود( شهدای مرزبانی) توسط بی بی ریحانه آقامیری نماینده و رئیس بانوان استان به تمامی شرکت کنندگان و مهمانان حاضر اهدا شد.
و همچنین تقدیر و تشکر ویژه از مدیریت محترم باشگاه حقیقی سرکار خانم سهیلا حقیقی که میزبان این مسابقه بودند نیز انجام شد.
در پایان مسابقات لوح سپاس از طرف ریاست تربیت بدنی حوزه یک بسیج کارگران و کارخانجات مشهد به بی بی ریحانه (عسل) آقامیری ریاست انجمن بانوان رشته ورزشی بادی بیوتی بلی استان خراسان اهدا شد.
رییس بانوان بادی بیوتی استان در خصوص معرفی قهرمان اورال این رقابت ها گفت : در این رقابت ها مقرر شد که شرط گرفتن جایزه اورال این بود که در دو بخش مسابقه نفر اول را به دست آورند که متاسفانه هیچ ورزشکار شرکت کننده موفق به امتیازات لازم و کافی در این بخش نشد.

  • نویسنده : سید بهنام حسینی زهرائی