مقاومت ام‌باپه در برابر پیشنهادهای وسوسه انگیز سران PSG
مقاومت ام‌باپه در برابر پیشنهادهای وسوسه انگیز سران PSG

باوجود پیشنهادهای وسوسه انگیزی که سران پاری سن ژرمن به ستاره جوان خود برای تمدید قرارداد می‌دهند اما این بازیکن همچنان مقاومت می‌کند و حاضر به تمدید نشده است. به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اکیپ، کیلیان ام‌باپه به نگرانی بزرگ باشگاه پاری سن ژرمن و هواداران این تیم تبدیل شده است. ام‌باپه […]

باوجود پیشنهادهای وسوسه انگیزی که سران پاری سن ژرمن به ستاره جوان خود برای تمدید قرارداد می‌دهند اما این بازیکن همچنان مقاومت می‌کند و حاضر به تمدید نشده است.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اکیپ، کیلیان ام‌باپه به نگرانی بزرگ باشگاه پاری سن ژرمن و هواداران این تیم تبدیل شده است. ام‌باپه تنها 5 ماه دیگر با باشگاه پاری سن ژرمن قرارداد دارد و بعد از آن بازیکن آزاد خواهد شد و می‌تواند به راحتی تیم را ترک کند. سران پاریسی چنین چیزی را دوست ندارند چرا که برای او هزینه زیادی کرده‌اند و نمی‌خواهند که مجانی او را از دست بدهند.

سران پاری سن ژرمن پیشنهادهای وسوسه انگیزی به ام‌باپه برای تمدید قراداد داده‌اند اما طبق اعلام اکیپ این بازیکن جوان همچنان مقاومت می‌کند و حاضر به تمدید قرارداد نیست.

پاری سن ژرمن نمی‌خواهد که ام‌باپه را مجانی به رئال مادرید بدهد و چنانچه قرارداد این بازیکن در چند روز آینده تمدید نشود به احتمال خیلی زیاد جدا خواهد شد و راهی رئال می شود.

رئال مادرید مشتری جدی ام باپه است و خود این بازیکن هم دوست دارد که راهی کهکشانی‌ها شود.