مقایسه رونالدو با مایکل جردن از سوی سولسشایر
مقایسه رونالدو با مایکل جردن از سوی سولسشایر
سرمربی منچستریونایتد ستاره تیمش را با اسطوره بسکتبال آمریکا مقایسه کرد.

به گزارش حاشیه ورزش، اوله گونار سولسشایر از کریستیانو رونالدو تمجید کرد و او را با اسطوره بسکتبال مایکل جردن مقایسه کرد.

یونایتد در دیدار برابر آتالانتا به سمت شکست پیش می‌رفت که رونالدو یک لحظه دیگر جادویی را به ارمغان آورد و با یک ضربه خیره کننده در دقیقه ۹۱ بازی را به تساوی کشاند.

این دومین گل رونالدو و پنجمین گل او در چهار بازی لیگ قهرمانان اروپا از زمان بازگشت به یونایتد بود.

سولسشایر به رونالدو ۳۶ ساله ادای احترام کرد و او را از نظر تأثیرگذاری با فوق ستاره سابق شیکاگو بولز یعنی مایکل جردن مقایسه کرد.

سولسشر گفت: کریستیانو فوق‌العاده است. همه ما نقش‌ها و مسوولیت‌های خود را داریم و کریستیانو رهبر گروه است. او باور نکردنی است. ما از دریافت دو گل خوشحال نیستیم. اما مطمئنم شیکاگو بولز هم بدش نمی‌آمد که مایکل جردن را داشته باشد و ما هم بدمان نمی‌آید که رونالدو را داریم. گاهی اوقات تیم‌ها بازیکنانی را دارند که لحظه‌ها را تغییر می‌دهند و رونالدو از این دست بازیکنان است و می‌تواند همه چیز را تغییر دهد. کریستیانو برای ما بهتر و بهتر می‌شود، او اکنون احساس بهتری دارد.

رونالدو که تعداد گل‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا را با دو گل خود به عدد ۱۳۹ رساند، گفت: ما هنوز باید پیشرفت کنیم. ما زمان برای بهبود داریم.