مقصودی: خامی جهانی بوداپست را باید جبران کنم
مقصودی: خامی جهانی بوداپست را باید جبران کنم
مدعی وزن 70 کیلوگرم تیم ملی آزاد می‌گوید حضور در جهانی بوداپست برای او خاطره خوبی نشد و می‌خواهد کم‌تجربگی در آن مسابقه را در جهانی امسال جبران کند.

به گزارش “حاشیه ورزش ” و به نقل از تسنیم، امیرحسین مقصودی در مورد مسیرش برای حضور در جهانی 2021 نروژ اظهار داشت: اینطور که گفته شده یک مسابقه انتخابی درون اردویی در روز 12 شهریور با عرفان الهی ملی‌پوش جوانان دارم. برنده این مسابقه ملی‌پوش می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه این انتخابی سومین مسابقه‌ای است که او در وزن 70 کیلوگرم تجربه می‌کند، خاطرنشان کرد: بعد از اینکه از 65 کیلو به 70 کیلوگرم رفتم، در جام تختی کشتی گرفتم که دوم شدم. بعد هم در جام علی یف روسیه به مدال برنز رسیدم. یک سال است که تلاش می‌کنم در 70 کیلو جا بیافتم و نفر اول این وزن شوم. تا اینجا که کار خوب پیش رفته و بعد از این هم همه تلاشم را به کار می‌بندم که مسابقه جهانی را از دست ندهم.

 

مقصودی تاکید کرد: تجربه اولین حضورم در مسابقات جهانی بزرگسالان که تجربه خوبی نشد. من در 18 سالگی به جهانی 2018 بوداپست رفتم و کشتی خوبی نگرفتم. حالا شرایط خیلی فرق می‌کند، متفاوت از گذشته شده‌ام و تلاش می‌کنم که بهترین کشتی‌ها را گرفته و صاحب وزن شوم.