ملی‌پوش ذوب در نقش مسی!
ملی‌پوش ذوب در نقش مسی!
مهاجم ریزنقش ذوب‌آهن تلاش زیادی برای باز کردن دروازه آلومینیوم داشت.

به گزارش حاشیه ورزش

مهدی تارتار در دیدار اخیرشان مقابل آلومینیوم اراک که تساوی بدون گل به دست آوردند، سه جابه‌جایی در ترکیب تیمش به وجود آورده بود و البته یک تغییر هم در شکل بازی تیمش داشت که محمدحسین اسلامی، بازیکن جوان خود را آزاد گذاشته بود تا در زمین حریف فرصت حمله داشته باشد.

اسلامی که در آخرین اردوی تیم ملی زیر نظر امیر قلعه‌نویی حضور داشت و با انگیزه ظاهر شده بود، در هفته‌های اخیر جزو مهره‌های ثابت ذوب‌آهن بود که برابر آلومینیوم نیز به زمین رفت و در حالی که مهدی تارتار او را یک خط عقب‌تر بُرده و سامان نریمان‌جهان و محمدرضا سلیمانی را به‌عنوان مهاجمان سایه و نوک استفاده کرد، ملی‌پوش خود را در میانه زمین گذاشت.

این بازیکن که موفق شده در فصل جاری لیگ برتر دو گل به ثمر برساند، در دیدار مقابل آلومینیوم وظیفه‌ای مشابه لیونل مسی در آرژانتین که کاملا آزادی عمل داشت و از میانه زمین توپ‌گیری می‌کرد و در ادامه به حمله اضافه می‌شد تا بینندگان او را در تمام نقاط زمین مشاهده کنند و اراکی‌ها نیز با این اتفاق غافلگیر شوند.

ذوبی‌ها که در هفته‌های اخیر با مصدومیت بازیکنان خود مواجه شده‌اند، سعی دارند با این تغییرات در ترکیب و شکل بازی، بتوانند مقابل حریفان خود امتیاز بگیرند و تلاش می‌کنند در سه دیدار باقی مانده به نتیجه ایده‌آل برسند.