ملی‌پوش واترپلو:پرسپولیس آنقدر کوچک شده که پول ما را نمی‌دهد
ملی‌پوش واترپلو:پرسپولیس آنقدر کوچک شده که پول ما را نمی‌دهد
ملی‌پوش واترپلو در خصوص مطالبه خود از باشگاه پرسپولیس گفت: این باشگاه آنقدر کوچک است که پول قرارداد ما را نمی‌دهد

به گزارش حاشیه ورزش پیمان اسدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی در خصوص سطح اردوی مشترک تیم ملی ایران و صربستان اظهار داشت: صربستان یکی از بهترین تیم‌های جهان است و با اینکه تیم دوم این کشور برای اردو به ایران آمده، ولی بازیکنان بسیار قدرتمندی دارد که بازیکنانی از بهترین تیم‌های باشگاهی و تیم ملی جوانان این کشور حضور دارند. این اولین اردوی تدارکاتی ما با یک تیم خارجی است و تازه اول راه هستیم. قطعا نقص‌هایی داریم و حضور این تیم‌ها به رفع مشکلات کمک می‌کند. به طور حتم تیم‌هایی که در بازی‌های آسیایی رو به روی آنها قرار خواهیم گرفت، با برترین‌های جهان تمرین می‌کنند و ما با این اردو بهترین استفاده را از زمان انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به حضور مربی صربستانی جدید که به تیم ملی اضافه شده است، عنوان کرد: ملاکوویچ از قبل با ما و بازیکنان آسیایی آشنا بود و این مسئله خیلی به ما کمک می‌کند. این مربی از طرف بزرگان واترپلو صربستان به فدراسیون ما معرفی شده و مشاوره این افراد قطعا نشان‌دهنده سطح بالای این مربی است.

ملی‌پوش واترپلو ایران در خصوص پیش‌بینی نتیجه ایران در بازی‌های آسیایی، گفت: تمام آسیا پذیرفته است که ژاپن دیگر در سطح جهانی است و نمی‌توانیم به سادگی در مقابل آنان بایستیم اما قزاقستان و چین هر دو هم سطح ما هستند و رقابت‌ شانه به شانه‌ای با آن‌ها خواهیم داشت. حس می‌کنم تقریبا به ۸۰ درصد آمادگی رسیدیم و تیم ملی واترپلو ایران را روی سکوی بازی‌های آسیایی می‌بینم.

اسدی همچنین با اشاره به مطالبه بازیکنان واترپلو از باشگاه پرسپولیس گفت: سال ۹۸ با این باشگاه ۴۵ میلیون قرارداد بستیم و چند شب گذشته، گفتند که حدود ۲۰۰ میلیارد در حساب پرسپولیس پول وجود دارد. سوال من اینجاست که باشگاه پرسپولیس یعنی انقدر کوچک است که پول قرارداد ما را نمی‌دهد؟ الان اگر همه قراردادها با هم جمع شوند هم فکر نمی‌کنم به یک‌ میلیارد برسند.

وی درباره قراردادهای میلیاردی فوتبالیست‌ها خاطرنشان کرد: اگر هزینه قرارداد ۹۵ میلیاردی یک فوتبالیست را به من نه بلکه به تمام فدراسیون ما بدهند، به جرات می‌توان گفت عملکرد فدراسیون ۲۰ برابر می‌شود زیرا این بودجه ۱۹ سال فدراسیون ما به نرخ امسال است. تمام دستاوردهای الان ما با بودجه ۵ میلیاردی است و اگر چنین بودجه‌ای به همه فدراسیون برسد، نتایج به مراتب بهتری خواهیم گرفت. ما برای خودمان به تنهایی ورزش نمی‌کنیم بلکه برای یک ملت در حال تلاش هستیم.

  • منبع خبر : ایرنا