ملی‌پوش شنا: با وایلد کارت به المپیک نمی‌روم/ به کسب سهمیه المپیک امیدوارم
ملی‌پوش شنا: با وایلد کارت به المپیک نمی‌روم/ به کسب سهمیه المپیک امیدوارم

متین بالسینی گفت: امیدوارم طلسم شنای ایران بشکند و امسال بتوانیم سهمیه مستقیم المپیک را کسب کنیم. عضو تیم ملی شنا در گفت و گو با حاشیه ورزش، در خصوص مسابقات شنای کسب سهمیه المپیک اظهار کرد: ۲۹ و ۳۰ خرداد مسابقات کسب سهمیه المپیک را در صربستان خواهیم داشت و دو روز بعد از […]

متین بالسینی گفت: امیدوارم طلسم شنای ایران بشکند و امسال بتوانیم سهمیه مستقیم المپیک را کسب کنیم.

عضو تیم ملی شنا در گفت و گو با حاشیه ورزش، در خصوص مسابقات شنای کسب سهمیه المپیک اظهار کرد: ۲۹ و ۳۰ خرداد مسابقات کسب سهمیه المپیک را در صربستان خواهیم داشت و دو روز بعد از آن به مسابقات کسب سهمیه ترکیه اعزام خواهیم شد. در حال حاضر برای این مسابقات در حال تمرین هستیم و خود را کم کم برای حضور در مسابقات آماده می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: ما از تیر سال گذشته تمریناتمان شروع شد و همچنان ادامه دارد. البته گاهی به خاطر تعطیلی‌ها استخر ما هم تعطیل می‌شد که آسیب می‌زند اما مشکل آنچنانی نداشتیم. خداراشکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوار به کسب سهمیه المپیک هستیم.

شناگر ۲۰۰ متر پروانه در ادامه افزود: من از نظر خودم خیلی آماده هستم و می‌دانم که در این مسابقات از رکوردهای قبلی خیلی بهتر شنا خواهم کرد چون رکوردهای تمرینم خیلی بهتر شده است. اینکه در مسابقه چه رکوردی را شنا کنم، نمی‌دانم اما مطمئنم از رکورد خودم سریعتر شنا خواهم کرد و می‌توانم این را قول دهم.

بالسینی گفت: من یک ثانیه تا ورودی المپیک فاصله دارم. امیدوارم که شنای ایران طلسم را بشکند و سهمیه مستقیم المپیک را کسب کند. من اعتقادی به سهمیه اعطایی ندارم و اگر قرار باشد این سهمیه به من داده شود قبول نخواهم کرد. اگر بتوانم ورودی مستقیم را بگیرم راهی المپیک می‌شوم اما با وایلد کارت به المپیک نمی‌روم.

عضو تیم ملی شنا در ادامه افزود: رکوردهای تمرینی‌ام را اگر در نمودار قرار دهیم همان رکورد کسب سهمیه المپیک است اما باید ببینیم در مسابقه چه پیش خواهد آمد. من خیلی امیدوارم و مطمئنم خیلی بهتر از قبل شنا خواهم کرد. همه تلاشم را برای کسب سهمیه المپیک خواهم کرد.