منافی: پرسپولیس طارمی و علیپور را داشت، النصر را می‌برد
منافی: پرسپولیس طارمی و علیپور را داشت، النصر را می‌برد
بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است این تیم اگر طارمی و علیپور را داشت می‌توانست نمایش بهتری برابر النصر انجام دهد

جواد منافی در گفت‌وگو با حاشیه ورزش، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر النصر اظهار کرد: پرسپولیس در نیمه اول عملکرد بسیار خوبی داشت اما در نیمه دوم با وجود این که تیم النصر با ۱۰ بازیکن بازی می‌کرد، به دلیل استرس زیاد نتوانست از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کند. در صورتی که اگر در خط جلو از بازیکنانی همچون طارمی‌و علیپور برخوردار بود، قطعا شرایط بهتری برای گلزنی داشت. نبود بازیکن گلزن در خط حمله به معضل بزرگی در پرسپولیس تبدیل و سبب شده تا از موقعیت‌های خود نتواند به خوبی استفاده کند.

وی با بیان این که بازی با الدحیل حکم مرگ و زندگی را برای تیم پرسپولیس دارد، گفت: بازی با الدحیل که آخرین بازی تیم پرسپولیس است حکم مرگ و زندگی برای پرسپولیس دارد و بازی بسیار حساسی است که سرنوشت این تیم را برای صعود مشخص می‌کند. پرسپولیس باید با تمرکز بیشتر و با حساسیت بالا در این دیدار بازی کند تا ۳ امتیاز را از دست ندهد. هواداران از همین الان نگران این بازی هستند که پرسپولیس صعود می‌کند یا خیر؟ بنابراین بازی با الدحیل بسیار حیاتی است.

پرسپولیس می‌داند چطور سه امتیاز را بگیرد

منافی ادامه داد: پرسپولیس بازیکنان باتجربه و خوبی دارد که در فینال آسیا نیز بازی کردند و از کادر فنی باتجربه‌ای نیز برخوردار است که قطعا می‌داند چگونه برابر این همه هوادار ۳ امتیاز را کسب کند.

قبلا پیوس و دایی را داشتیم اما الان …

وی یکی از مشکلات تیم پرسپولیس را نداشتنن بازیکن شش دانگ در خط حمله عنوان کرد و افزود: در گذشته پرسپولیس کمتر با چنین مشکلی مواجه بود و موقعیت‌های زیادی با حضور بازیکنانی همچون علی دایی، پیوس که تمام کننده بازی بودند روی دروازه حریف ایجاد می‌کرد. پرسپولیس در حال حاضر از بازیکن تمام کننده در خط جلو برخوردار نیست و بازیکن خارجی نیز که جذب کرده چیزی برای گفتن ندارد. هر چند شهاب زاهدی تلاش خود را می‌کند اما هنوز بازیکنی نشده که از موقعیت‌های پرسپولیس نهایت استفاده را کند.

بازیکن پیشین پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی چند جام آورد اما با یک باخت هجمه‌های زیادی به او وارد شد که این تیم را وارد حاشیه کرد و لطمات زیادی به این تیم وارد کرد. الان شرایطی است که باید هواداران از این تیم حمایت کنند تا برابر الدحیل ۳ امتیاز را بگیرد.

منافی در پایان گفت: در حال حاضر کادرفنی و بازیکنان نیاز به آرامش دارند تا با حمایت هواداران بتواند شرایط صعود خود را در آسیا فراهم کند.

 

  • منبع خبر : ایسنا