مندس: تیم ایران سرویس‌های فوق‌العاده‌ای زد با تلاش زیاد برنده شدیم
مندس: تیم ایران سرویس‌های فوق‌العاده‌ای زد با تلاش زیاد برنده شدیم
سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین گفت: تیم ملی ایران، سطح فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و با تلاش بسیار زیاد توانستیم در این دیدار پیروز شویم.

به گزارش حا شیه ورزش هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال 2023 از 13 تا 19 تیرماه با 32 مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 3:30 دقیقه بامداد امروز (یک‌شنبه 18 تیر) در سومین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف آرژانتین رفت و سه بر دو مغلوب شد.

مارسلو مندس، سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین پس از دیدار مقابل ایران اظهار داشت: مسابقه بسیار سختی بود. ایران نمایش خیره کننده‌ای برابر تیممان داشت. این تیم سطح فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و با تلاش بسیار زیاد توانستیم در این دیدار پیروز شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین افزود: چهل و پنج روز است که بیرون از خانه هستیم و مسابقات طولانی و سخت زیادی داشتیم که تیم آرژانتین را بسیار خسته کرده است. در حال حاضر تمرکزمان روی مرحله نهایی این رقابت‌هاست. با وجود خستگی از نتایجی که گرفتیم خوشحالیم.

مندس در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه سرویس‌های فوق‌العاده‌ای زد که تیم آرژانتین را تحت فشار گذاشت.

منبع:شهرخبر

  • منبع خبر : شهرخبر