منصوریان: نگاه‌مان به بنزین سبزمان است
منصوریان: نگاه‌مان به بنزین سبزمان است
سرمربی فولاد گفت: تیم ما هر روز همگن‌تر می‌شود. مجموعه ما استقلال را بعد از بازی با مس کرمان کاملا آنالیز کرده و شناخت کاملی داریم.

به گزارش حاشیه ورزش

فولاد و استقلال فردا (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. علیرضا منصوریان، سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: قطعا فردا بازی سخت و زیبایی خواهد بود. تیم ما هر روز همگن‌تر می‌شود. مجموعه ما استقلال را بعد از بازی با مس کرمان کاملا آنالیز کرده و شناخت کاملی داریم. امیدوارم با اتحاد تیمی‌مان که به مراتب مهم‌تر از تاکتیک داخل تیم است، فکر می‌کنم در بازی فردا سربلند باشیم.

او افزود: کار ما سخت است چون مصدوم زیاد داریم. زمانی که آمدم، چهار پنج مصدوم داشتیم و فقط اسم‌هایشان را داریم. در حوزه پشتیبانی دچار مشکل هستیم. در جام حذفی همه بازی‌ها سخت است.

می‌دانیم فولاد چه آسیب روحی، روانی و فیزیکی خورده است
منصوریان به بازی تیمش در جام حذفی اشاره کرد و گفت: در اولین بازی در سیرجان بازی می‌کنیم و برنده دیدار ما و امیرخان (قلعه‌نویی) با پرسپولیس بازی می‌کند. پناه بر خدا، با تمام وجود تلاش می‌کنیم که از پرچمی که پیش ما امانت گذاشته شده است، دفاع کنیم. نگاهی به گذشته نداریم چون می‌دانیم مجموعه چه آسیبی از لحاظ روحی و روانی و فیزیکی خورده است. ما به دنبال استفاده از هشت بازی آینده داریم و حکم جام حذفی دارد.

بازی با استقلال می‌تواند ما را بلند کند
سرمربی فولاد گفت: تمرینات ما در حوزه روحی و روانی است و بعد در حوزه تاکتیکی است. بازی با استقلال برای ما نقطه عطف است و می‌تواند ما را بلند کند. از قبل مجید علیاری، فرشید اسماعیلی و علی قربانی را در اختیار نداریم. سوگیتا تقریبا ۵۰-۵۰ است. ساسان انصاری را در اختیار نداریم. باقی بازیکنان را در اختیار داریم. نگاهم به بنزین سبزمان است. بعضی از جوانان‌مان افق روشنی دارند و ترکیمان را به سمتی می‌بریم که از آن‌ها استفاده کنیم.

قطعا سال‌های طولانی در فولاد نیستم
منصوریان درباره همکاری با مربیان اسپانیایی فولاد بیان کرد: ما گاردی نداریم. من دستیار خارجی زیادی داشتم. کافی است که با آن‌ها هم زبان باشید. کار کردن با آن‌ها هم راحت است چرا که حرفه‌ای هستند. خبر خوبی که وجود دارد این است که با باشگاه فولاد همکاری کنیم تا شروع به تولید مربی در خوزستان کنیم. باشگاه فولاد فعالیتی برای منسجم‌تر کردن تیمش و استفاده از نسل اول این تیم مانند سیاوش بختیاری‌زاده نداشته است. به همین دلیل می‌توان در این حوزه به باشگاه فولاد خرده گرفت. من قول و قراری با باشگاه فولاد داشتم که جوان‌ترها یواش یواش اضافه شوند. قطع به یقین سالیان طولانی در فولاد نخواهم بود ولی باید اثری در حوزه مربی‌گری بگذارم. اگر سال آینده در فولاد ماندم، بازیکنان تاپ خوزستانی که در لیگ برتر هستند را به شهرشان برمی‌گردانیم. فولاد تنها تیمی است که نام استان پشتش است.