منچستریونایتد به دنبال ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن
منچستریونایتد به دنبال ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن

به گزارش حاشیه ورزش اریک تن‌هاخ به دنبال اعمال تغییراتی اساسی در ترکیب منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستان پیش رو است. او پیش از این از مدیران یونایتد خواسته بود که هافبک تراز اولی را به ترکیب این تیم اضافه کنند و تابستان گذشته هم نهایت تلاشش را برای به خدمت گرفتن فرانکی […]

به گزارش حاشیه ورزش

اریک تن‌هاخ به دنبال اعمال تغییراتی اساسی در ترکیب منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستان پیش رو است.

او پیش از این از مدیران یونایتد خواسته بود که هافبک تراز اولی را به ترکیب این تیم اضافه کنند و تابستان گذشته هم نهایت تلاشش را برای به خدمت گرفتن فرانکی دی‌یونگ به کار برد اما در نهایت موفق نشد او را برای حضور در اولدترافورد متقاعد کند.

حالا Fichajes خبر داده که مدیران این باشگاه بازیکن دیگری را برای تقویت خط میانی تیم‌شان مدنظر دارند و قصد دارند پیشنهادی را برای جذب وراتی به پی اس جی ارائه کنند.

این ادعا در حالی مطرح شده که شایعه جدایی احتمالی این هافبک ایتالیایی از پاری سن ژرمن در روزهای اخیر قوت گرفته و به موضوعی جدی تبدیل شده است.

هواداران این تیم در تجمع مقابل دفتر باشگاه پی اس جی در اعتراض به شرایط این تیم علیه چند بازیکن شعار دادند که یکی از آنها وراتی بود و این موضوع باعث ناراحتی او شد.

پیش از این گفته شده بود که این بازیکن از شرایط این باشگاه و تصمیمات مدیریتی آن ناراضی است و به فکر ترک پارک دو پرنس و کسب تجربه جدیدی در تیم دیگری است که می‌تواند منچستریونایتد باشد. او همچنین علاقه زیادی به بازی کنار کاسمیرو دارد و این موضوع می‌تواند به یونایتد در جلب نظر او کمک کند.