منیعی‌: حق استقلال و هوادارانش قهرمانی در جام حذفی است
منیعی‌: حق استقلال و هوادارانش قهرمانی در جام حذفی است
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در این فصل راه پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و شایسته کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی است تا فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

به گزارش حاشیه ورزش، میثم منیعی‌ در خصوص دیدار فینال جام حذفی اظهار داشت: استقلال در این فصل راه پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و شایسته کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی است تا فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

وی افزود: فولاد خوزستان قابل احترام است و به طور حتم برنامه‌های ویژه‌ای برای رویارویی مقابل استقلال دارد،آنها منسجم هستند و اصول تاکتیکی را به خوبی در زمین مسابقه رعایت می‌کنند.

منیعی‌ خاطرنشان کرد: جواد نکونام سابقه بازی در استقلال را داراست و همچون فرهاد مجیدی به فوتبال هجومی علاقه دارد، تیم او دفاع کردن را بلد است و اگر استقلال مقابل این تیم گل بخورد کارش سخت می‌شود.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: استقلال در بازی نیمه‌نهایی تیم خوب گل‌گهر سیرجان را شکست داد، تیمی که با امیر قلعه‌نویی نتایج خوبی گرفت و ای کاش این دو تیم در فینال به یکدیگر برخورد می‌کردند.

وی تاکید کرد: استقلال در مالکیت توپ و بازی هجومی پتانسیل بالاتری نسبت به فولاد خوزستان دارد و بازیکنان میانی این تیم کمتر توپ را لو می‌دهند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: دیدار استقلال و فولاد بازی لحظه‌هاست و هر تیمی که از فرصت‌هایش نهایت استفاده را ببرد در پایان جام قهرمانی را بلای سر می‌برد و امیدوارم آن تیم استقلال باشد.

  • منبع خبر : ایرنا