مهاجری: آقای گل‌های لیگ ناامیدم کردند
مهاجری: آقای گل‌های لیگ ناامیدم کردند
یک مربی را نمی توانید با یک فصل بسنجید هر سه مربی رزومه های خوبی دارند ولی در یک پروسه دو سه ساله و از لحاظ نتیجه گیری باید آن ها را سنجید

به گزارش حاشیه ورزش

رضا مهاجری که از مربیان با تجربه فوتبال است در خصوص آخرین شرایط دو تیم مدعی قهرمانی به خبرنگار ما گفت: به نظر من در این بین بحث‌ شایستگی وجود دارد. استقلال تا هفته گذشته در مثلث قهرمانی بود اما مقابل صنعت به تساوی رسید و این شانس را از دست داد ولی استقلال، پرسپولیس و سپاهان خوب شروع کردند و خوب هم ادامه دادند. استقلال مدتی در صدر جدول بود و پرسپولیس و سپاهان از ظرفیت خود استفاده کردند و الان هم مدعی هستند.

وی در مورد فقر گلزنی ادامه داد: ما باید کیفیت لیگ را قوی تر کنیم. آقای گل یازده گل زده فوقش می خواهد تا بازی آخر بشود ۱۳ تا که میانگین هر سه بازی یک گل می شود و این شرایط خوبی نیست و نشان می دهد فوتبال ما دارد به سمت دفاعی شدن می رود از آنجایی که مربی ها هم حاشیه امنیت ندارند مجبور هستند دفاعی کار کنند تعداد بازی هایی که از آن ها در این فصل لذت بردیم به تعداد انگشت های دو دست هم نمی رسد مهاجمان شش دانگ هم دارند خارج از کشور بازی می کنند. مهاجمان خارجی هم که آوردیم خیلی هایشان عملکرد خوبی نداشتند.

مربی فوتبال در مورد عملکرد مربیان خارجی نظرش را اینگونه بیان کرد: یک مربی را نمی توانید با یک فصل بسنجید هر سه مربی رزومه های خوبی دارند ولی در یک پروسه دو سه ساله و از لحاظ نتیجه گیری باید آن ها را سنجید.

مهاجری یادآور شد: فوتبالمان مشکلات زیادی دارد از لحاظ تماشاگر،مالی، فنی، زمین و … امیدوارم مشکلات را به حداقل برسانیم تا دغدغه مربیان فقط مختص به مستطیل سبز باشد. اگر می خواهیم فوتبال رشد کند باید این مسائل را برطرف کنیم.