مهاجری: خوشحال می‌شوم یک چیز جادویی داشته باشم!
مهاجری: خوشحال می‌شوم یک چیز جادویی داشته باشم!
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان از غیبت هواداران در دیدار فردا تیمش برابر نساجی ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش حاشیه ورزش ، رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی اظهار کرد: نمی توانم خوشحالی خودم را از حضور در قائمشهر کتمان کنم زیرا این شهر مهد فوتبال شمال ایران است و خاطرات خوبی را در این شهر دارم و امیدوارم سوای نتیجه و هر اتفاقی که می‌افتد، برای من دو سر برد خواهد بود. امیدوارم هر تیمی بهتر بازی کند، برنده زمین باشد. بسیاری از تیم‌ها خوشحال هستند که در شهر وطنی بدون حضور تماشاگر بازی می‌کنند اما متاسفانه غیبت هواداران، من را ناراحت می‌کند و کاش این آن‌ها بودند و این جو بود که تماشاگران مردانه پای تیم خود می‌ایستادند و بعد از هر بازی و با هر نتیجه‌ای نساجی را تشویق می‌کردند. امیدوارم نساجی که در فصل آینده لیگ قهرمانان که یکی از سهمیه‌های ایران در آسیا است و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی ادامه داد: همانطور که به نساجی آمدم و تیم را از اول ساختم و در نفت مسجدسلیمان هم چنین اتفاقی افتاده است. بعد از این که در 7 هفته پایانی فصل پیش آمدیم و بقای تیم را حفظ کردیم، توانستیم در این فصل تیم قابل احترامی بسازیم که مردم بازی ما را دوست داشته باشند. درست است که کلی چالش باقی مانده و تنها 6 هفته گذشته است اما شروع خوبی داشتیم و بازیکنان ما هم چنین چیزی را می‌خواهند و امیدوارم اوضاع طبق همین روال پیش رود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص تفاوت نساجی و نفت عنوان کرد: در نساجی از فضای ویرانه به ثبات رسیدیم. ما هیچی نداشتیم و تیم صاحب نداشت و به ثبات رسیدیم و تیم ساختار پیدا کرد و اکنون یکی از تیم‌های قابل احترام در بخش خصوصی است. در مسجدسلیمان مشکل ساختاری داریم. این تیم مالک خود را دارد اما مشکل ساختاری دارد و حل شدن آن کار یک روز و دو روز نیست. ما زمین تمرین اختصاصی می‌خواهیم که بتوانیم در آن تمرین کنیم که البته با صحبت با مدیریت باشگاه قرار شده آن را در اختیار ما بگذارند. وزارت نفت دو تیم مردمی در جنوب کشور دارد و باید به آن رسیدگی کند.

مهاجری در خصوص تاکتیک تیمش در این 6 هفته گفت: ما از چیزی که برای خودمان ترسیم کردیم، 2 امتیاز عقب هستیم اما از باب‌های دیگر جلوتر هستیم. من به عنوان مربی که با حداقل‌ها کار می کند و در 50 درصد آمارها به تیم من تعلق می‌گیرد، مایه خوشحالی است. ما رقابت برابری با بعضی از تیم‌ها نداریم اما وقتی آمار با ما این گونه صحبت می‌کند که در بسیاری از این آمار بهتر از این تیم‌ها هستیم و این برای تیم ما و هواداران لذت بخش است.

وی درباره همشهری بودنش با داور دیدار فردای تیمش با نساجی گفت: من مشهدی نیستم و بچه استان گلستان هستم اما چند سالی را برای تحصیل و ورزش در مشهد بودم و بعد از دوری از این شهر دوباره به مشهد برگشتم و زادگاه من به استان گلستان برمی‌گردد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره این که آیا لباسش، لباس شانس او است و برای پیروزی در مسابقات آن را می‌پوشد، گفت: من این لباس را دو هفته است که می‌پوشم و خوشحال می‌شوم که یک چیز جادویی داشته باشم!

مهاجری درباره مشکلات فوتبال مشهد گفت: اگر راهکار بخواهی بدهی، باید به مسئولین رده بالای استان خرده بگیرید. در مشهد نمی‌خواهند زیرا اگر می‌خواستند، شرایط این نبود. من دیروز که با هیات فوتبال مشهد حرف می‌زدم، به او گفتم جمعش کنند زیرا این شرایط زیبنده مشهد نیست.

  • منبع خبر : ایسنا