مهاجم تراکتور و رد صریح اتهام تمارض در انزلی
مهاجم تراکتور و رد صریح اتهام تمارض در انزلی
مهاجم تراکتور پاسخ‌های جالبی به سوالات پیرامون پنالتی جنجالی داد.

به گزارش حاشیه ورزش

حامد پاکدل، چهره جنجالی بازی تراکتور و ملوان بود که در میکسدزون مقابل خبرنگاران ایستاد و پاسخ‌های جالبی به سوالات خبرنگاران انزلی‌چی در مورد صحنه مشکوک پنالتی داد.

مهاجم تراکتور در ابتدا گفت: اول باید زیرساختمان را درست کنیم. چندوقت است توپی که با آن بازی می کنیم عوض نشده، من این سوال را از شما دارم، توپ چرا عوض نشده؟ توپی که کیفیت لیگ برتر را اصلا ندارد. من به عنوان بازیکن با این توپ نه می توانم پاس بدهم نه شوت بزنم. این فصل تمام شد برای فصل های بعد این موضوع را اولویت قرار بدیم. در فوتبال روز دنیا هر فصل توپ عوض می شود، ۴ سال است ما داریم با همین توپ بی کیفیت بازی می کنیم.

او در مورد پنالتی ادامه داد: چرا var به فوتبال ما نمی آید؟ داور مثل من بازیکن اشتباه می کند. شما چرا var را به فوتبال ما نمی آورید؟ صد در صد پنالتی بود. وقتی سرعت بازیکن زیاد باشد با کوچک ترین لمسی دچار سانحه می شود. دروازه بان ملوان وقتی سرعت من زیاد بود پایش را به پایم زد که من دو متر روی هوا رفتم.

این بازیکن اضافه کرد: بیایید از پایه همه چیز را درست کنید. این هم کیفیت تصویر برداری ما، اگر نور نبود و هوا روشن نبود چه می شد؟ تازه کیفیت دوربین کمی بهتر شده که آدم ببیند. حالا داور در این شرایط و این جو که البته جا دارد به آقا مازیار بابت تیمی که ساخته تبریک بگویم چه کند؟ باید این زیرساخت ها فراهم باشد. اگر من به عنوان تماشاگر در خانه باشم که کیفیت تصویربرداری ها افتضاح است. همه تصویر برداری ها در تمام استادیوم ها از آزادی بگیرید تا یادگار آیا درست شده؟

وی افزود: اول دوربین های ورزشگاه را مجهز کنید بعد هم برای کمک به فوتبال ایران var بیاورید، فشار را از روی داوران خارج کنید. برای مثال ملوان با یک امتیاز در همین آخر فصل می تواند به دسته پایین تر سقوط کند؟ برای چه؟ وقتی var باشد می تواند کمک کند حق تیمی ضایع نشود. از آن طرف هم توپ های فوتبال هم که گفتم. این ها باید در ساختار فوتبال ما درست شود که بتوانیم به فوتبالمان کمک کنیم.

پاکدل در مورد پنالتی توضیح داد: اگر پنالتی نبود من می گفتم. تمام پنالتی هایی که روی من شده یکبار تمارض نکردم که بخواهم از داور کارت زرد بگیرم. خود من بد پریدم و مچ پایم را گرفتم. پنالتی بود ولی باز هم به تیم ملوان و آقا مازیار تبریک می گویم. امیدوارم در لیگ بمانند چون انزلی پتانسیلش را دارد در لیگ باشد.